کد خبر : 56623

اختصاصی خودروتک؛

با مشخصات سمند پلاس آشنا شوید | تصاویر

با مشخصات سمند پلاس آشنا شوید | تصاویر

ایران خودرو به تازگی تولید جدیدترین محصول خود را آغاز کرده است. این خودرو جدیدترین فیس‌لیفت سمند است که پسوند پلاس را یدک می‌کشد.

به گزارش خودروتک ، سمند پلاس بعد از SE و سال سومین نسخه تغییر شکل یافته این خانواده خواهد بود. محصولی که البته چندی پیش نیز تصاویر آن منتشر شده بود. اکنون ایران خودرو خبر از تولید انبوه آن داده است.

با توجه به تغییرات ملایم در طراحی داخلی و بیرون این خودرو بعید به نظر می‌رسد که شرکت قصد اعمال یک تغییر فنی در آن را داشته باشد. بنا بر این می‌توان پیش‌بینی کرد که مشخصات فنی سمند پلاس مانند LX باشد.

اضافه شدن جلوپنجره به سبک سورن و سمند EF7 در کنار چراغ‌هایی که برای اولین‌بار مجهز به LED نور روز شده‌اند، بزرگ‌ترین تغییرات این مدل هستند.

در نمای عقب نیز شاهد تغییر کلی فریم چراغ‌ها هستیم. سایر تغییرات به تعویض رینگ و محل قرارگیری مه‌شکن برمی‌گردد.

داخل کابین سمند پلاس می‌توان سبک و سیاق پژو پارس جدید را مشاهده کرد. استفاده از المان‌های مدرن‌تر به ویژه روی کنسول و آمپرهای پشت فرمان جلوه جوان‌پسندانه‌ای به این خودرو بخشیده‌اند.

مشخصات فنی سمند پلاس

هنوز مشخص نیست که این خودرو قرار است با چه پیشرانه‌ای راهی بازار شود ولی انتظار می‌رود سمند پلاس با همان موتور XU7 ارتقا یافته به دست مشتریان برسد. موتوری 1.8 لیتری که به گفته ایران خودرو با 10 درصد افزایش نیرو اکنون می‌تواند 110 اسب‌بخار نیرو و 158 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها