کد خبر : 56031

اختصاصی خودروتک؛

هیوندای آزرا 2021 چه مشخصاتی دارد؟

هیوندای آزرا 2021 چه مشخصاتی دارد؟

نسخه جدید هیوندای آزرا و یا همان گرنجور را می‌توان سنگین‌ترین فیس‌لیفت تاریخ 35 ساله این خودرو تلقی کرد. مدلی که علاوه بر تغییرات گسترده ظاهری، آپشن‌های جدیدی را نیز به لیست خود اضافه کرده است.

به گزارش خودروتک ، فیس‌لیفت نسل ششم آزرا از آخرین زبان بصری هیوندای پیروی می‌کند. گرافیکی که تا پیش از این هرگز روی محصولات این شرکت کره‌ای ندیده بودیم.

جلوپنجره لوزی‌شکل و بالانس طراحی با فرم چراغ‌های جلو، نمایی حیرت‌انگیز به آن بخشیده است. فلسفه طراحی این خودرو در نمای جلو اشاره به پرستاره بودن آن داشته است.

در نمای عقب نیز هیوندای سعی کرده تا حدودی به اصول و قواعد مدل قبلی پایبند باشد ولی این پایبندی را به شکل استادانه‌ای مدرن‌تر از آب درآورده است.

داخل کابین شاهد نمایشی دیدنی از المان‌های فوق پیشرفته به سبک لوکس‌های اروپایی هستیم. از یک نمایشگر بزرگ 12 اینچی گرفته تا نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان. حذف دکمه‌های فیزیکی کمک بزرگی به آینده‌نگری آزرا 2021 کرده است.

مشخصات فنی هیوندای آزرا 2021

در حالی که اغلب خودروسازان بزرگ دنیا محصولات جدید خود را با پیشرانه‌های کوچک و جمع‌وجور راهی بازار می‌کنند، هیوندای شگفتی آفریده است و نسخه اصلی آزرا 2021 را با پیشرانه 3300 سی‌سی شش سیلندر V شکل که 290 اسب‌بخار قدرت دارد تولید کرده است.

پیشرانه دیگر نیز 2500 سی‌سی با 196 اسب‌بخار نیرو است. دست‌آخر به پیشرانه 2400 سی‌سی هیبریدی برمی‌خوریم که در ترکیب با یک موتور برقی 38 کیلوواتی، تبدیل به قوای محرکه هیبریدی شده است.

آپشن‌های هیوندای آزرا 2021

به نظر می‌رسد که هیوندای برای تجهیزات و امکانات آزرای جدید سنگ تمام گذاشته است.

رینگ‌های ۱۹ اینچی، هدآپ دیسپلی، سانروف پانورامیک، صندلی‌های تهویه دار، سیستم صوتی JBL با ۱۲ بلندگو، چراغ‌های جلوی LED، طیف گسترده سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده تنها بخشی از تجهیزات استاندارد این خودرو هستند.

در ادامه با آپشن‌های دیگر این خودرو آشنا می‌شوید.

۹ کیسه هوا

حذف دسته‌دنده و جایگیری دکمه به جای آن

رادار تابلو خوان

سقف پانارومیک بسیار بزرگ

سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان عقب

سیستم ضد تصادف در مواقع اضطراری

شارژر وایرلس موبایل

کروز کنترل با قابلیت رانندگی خودکار سطح ۲

گرمکن و سردکن تمام صندلی‌ها

نمایشگر ۷ اینچی برای تنظیمات ماشین و حذف کلیدهای فیزیکی

نورپردازی داخل خودرو با بیش از ۵۰ رنگ مختلف

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها