کد خبر : 55739

شورولت کامارو 2021 چه مشخصاتی دارد؟

شورولت کامارو 2021 چه مشخصاتی دارد؟

شورولت کامارو ۲۰۲۱ یکی از خودرو‌هایی است که دارای سیستم اگزوز ۲ حالته و اجزای خنک کننده پیشرانه پیشرفته است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شورولت کامارو ۲۰۲۱ یکی از خودروهایی است که صدای اگزوز فوق العاده ای دارد و از یک سیستم فرمان بسیار دقیق بهره می برد.  تعداد کمی از خودروهای ارزان قیمت این ۲ امکان را با هم فراهم می کند، هر دو این احساسات رضایت بخش را ارائه می‌دهند، که شورولت کامارو ۲۰۲۱ یکی از آنهاست.

این خودرو تنها بر بلندی صدا و حرکت سریع متمرکز نیست و امکانات زیاد دیگری نیز دارد. این ماشین ۲ درب، به صورت کوپه یا کانورتیبل ارائه می‌شود و ویژگی‌های فراوان و گزینه‌های شخصی سازی بی شماری را در اختیار شما قرار می‌دهد. مطمئناً، فضای داخلی می‌تواند کلاستروفوبیک را حس کند و دارای چندین تغییر و تحول دیگر است، اما شورولت کامارو ۲۰۲۱ در درجه اول به کسانی که رانندگی را دوست دارند هدایت می‌شود. 

شورولت با برخی از گزینه‌های مختلف رنگ، ویژگی‌های جدید و در دسترس بودن انتقال قدرت، کامارو ۲۰۲۱ را بهبود می‌بخشد.این خودرو با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک در دسترس است. پیش از این، همه ۱LE (به جز ZL۱، ۱LE) فقط با گیربکس دستی شش سرعته ارائه می‌شد.

ککک

این خودرو جدید، با امکاناتی همچون چرخ‌های ۲۰ اینچی سیاه رنگ و همچنین بیت‌های داخلی منحصر به فرد ارائه خواهد شد .  در داخل کابین نیز خبر‌های خوبی برای طرفداران وجود دارند؛ کامارو ۲۰۲۱ به سیستم اطلاعات‌سرگرمی به‌روز شده شورولت که این بار قابلیت اتصال بی‌سیم از طریق اندروید اتو و اپل کارپلی را نیز دارد، مجهز شده است. تریم‌های بالاتر ۳LT و ۲SS هم دارای ویژگی جدید پد شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند خواهند بود.

ککک

مهمترین بروزرسانی مواردی هستند که بر عملکرد خودرو تأثیر می‌گذارند. هر ۱LE دارای سیستم اگزوز دو حالته، اجزای خنک کننده پیشرانه پیشرفته، ترمز‌های قدرتمندتر، دیفرانسیل لغزش محدود و تنظیم تعلیق ویژه است. نسخه‌های پایه کامارو به یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو که توان تولید ۲۷۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتون‌متر گشتاور را دارند، مجهز خواهند شد. اما مشتریان می‌توانند پیشرانه گران‌تر ۳.۶ لیتری V۶ که توان ۳۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۳۸۵ نیوتون‌متری دارد را نیز سفارش سفارش دهند.

ککک

شورولت با عملکرد ترمز‌های عالی ارائه می شود، پدال ترمز به طور مداوم پاسخ‌های پیشرو و اطمینان را ارائه می‌دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها