کد خبر : 53278

اختصاصی خودروتک؛

نسل جدید تویوتا لندکروز چه شکلی است؟

نسل جدید تویوتا لندکروز چه شکلی است؟

با اینکه گفته می‌شود تویوتا تولید لندکروز سری 200 را تا پایان سال جاری میلادی متوقف خواهد کرد ولی این شرکت هنوز اطلاعاتی از نسل جدید یا سری 300 منتشر نکرده تا حدس و گمان درباره طراحی این خودرو در فضای مجازی بیش از پیش شود.

به گزارش خودروتک ، رونمایی از نسخه جدید نیسان پاترول سری Warrior طرفداران تویوتا را از تعلل در معرفی نسل جدید لندکروز عصبانی کرده است. تویوتا به طرزی عجیبی نسبت به وقایع پیرامون خود بی‌تفاوت نشان می‌‌دهد.

یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های مشتریان این خودروی تاریخ‌ساز، طراحی محصول جدید است. چراکه لندکروز همواره به دلیل گرافیک بصری باابهت خود بوده که زبانزد خاص و عام شده است.

در سکوت کامل خبری تویوتا بسیاری از طراحان اقدام به انتشار رندرهای خود کرده‌اند.

در این میان ادعاهایی مبنی بر نزدیک بودن این تصاویر به چهره خودروی اصلی هم مطرح می‌شود که ناشی از درز اطلاعات از کمپانی تویوتا است.

تا این لحظه اطلاعات کاملی از نسل جدید تویوتا لندکروز در دست نیست. تنها می‌دانیم که شرکت در نظر دارد در سبد فروش محصول جدید ویرایش هیبریدی را نیز لحاظ کند.

از سوی دیگر خبر خوب این است که لندکروز جدید از نظر ابعاد حتی از مدل سری 200 فعلی نیز بزرگ‌تر و البته سبک‌تر خواهد بود.

یکی از ترسناک‌ترین شایعات درباره لندکروز سری 300 خداحافظی آن با پیشرانه‌ هشت سیلندر است. پیشرانه‌ای دوست‌داشتنی و پرقدرت که گزینه شماره یک خریداران بوده است.

برخی از رسانه‌ها ضمن تایید این خبر گفته‌اند که لندکروز جدید با پیشرانه‌های 3.3 لیتری شش سیلندر Vشکل دیزلی، 3.6 لیتری شش سیلندر بنزینی دو توربو و همانطور که گفته شد یک نسخه هیبریدی به دست مشتریان می‌رسد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها