کد خبر : 52712

غول بیراهه نورد شورولت لوکس تر از قبل

غول بیراهه نورد شورولت لوکس تر از قبل

زنده کردن یاد و نام خودروهای پرطرفدار گذشته همیشه یکی از برنامه‌های شرکت‌های خودروسازی بوده است. در همین راستا شورولت نسل جدیدی از قدیمی‌ترین مدل خود را در قالب مدل سابربن 2021 به بازارهای جهانی معرفی کرده است و این خودرو، شاهد تغییرات مهمی است.

به گزارش خودروتک، شورولت سابربن در دسته خودروهای SUV و اندازه بزرگ و خانوادگی قرار می‌گیرد. در واقع شورولت سابربن بزرگترین SUV تولید انبوه جهان است. ازجمله خودروهای نزدیک به این غول همه‌جارو شورولت تاهو است.

شورولت به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های جنرال موتورز برای سال 2021 دست پر آمده است و با به‌روزرسانی‌های خود تلاش کرده است سهم خود در بازار بی‌راهه نوردان را حفظ و حتی افزایش دهد.

سابربن 2021 بزرگ‌ترین شاسی‌بلند تاریخ شورولت به‌حساب می‌آید و رقیبی بسیار جدی برای فورد اکسپدیشن مکس است. فروش شورولت سابربن مدل 2021 به زودی شروع خواهد شد. در ادامه با برخی مشخصات این خودروی قدرتمند و بزرگ آشنا خواهیم شد. 

عملکرد شورولت سابربن 2021

استفاده از پیشرانه‌های حجیم و بزرگ و البته پرقدرت سنت خودروسازان امریکای شمالی است و در این زمینه تخصص دارند. شورولت سابرین 2021 هم مانند سایر مدل‌های این برند از پیشرانه بزرگ هشت سیلندر 6.2 لیتری که پیش از این در مدل تاهو و سابربن به‌عنوان نسخه ارتقا یافته SRT نصب شده بود، در دل مدل‌های پایه استفاده کرده است.

این قلب تپنده حجیم، می‌تواند 420 اسب ‌بخار قدرت تولید و از طریق جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل کند. ناگفته نماند شورولت پیشرانه سه لیتری توربودیزل شش سیلندر را برای اولین برای این مدل در نظر گرفته است که 277 اسب بخار قدرت و 623 نیوتن‌متر گشتاور دارد و مانند پیشرانه‌های بنزینی، به جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک متصل می‌شود.

در رابطه با میزان مصرف این مدل هنوز عدد و رقم اعلام‌نشده است. سیستم جدید تعلیق مغناطیسی که به صورت اختصاصی توسط GM طراحی شده و با شرایط مختلف قابل تطبیق است نیز، از دیگر قابلیت‌های مهم سابرین 2021 است. برای رفاه بیشتر سرنشینان فرستنده 4G LTE Wi-Fi نیز در این شاسی‌بلند بزرگ پیش‌بینی شده است.

طراحی داخلی 

به لطف طول بدنه بیشتر و سیستم تعلیق مستقل عقب، سابربن جدید فضای بار و فضای سرنشین بیشتر در ردیف سوم دارد. 

طراحی داخلی خودرو نمایه‌هایی از خودروهای لاکچری و گران‌قیمت را دارد. بدون توجه به قیمت خودرو اگر در داخل آن بنشینیم متوجه طراحی ظریف، دقیق و باکیفیت آن می‌شویم. در واقع در چند سال اخیر، سنت خودروسازان ژاپنی در توجه به راحتی و آسایش در خودروهای آفرود، به طراحی خودرو آمریکا نیز سرایت کرده است.

کنسول بزرگ بین دو صندلی، جانمایی زیبای مانیتور 8 اینچی و بزرگ وسط داشبورد ازجمله مواردی است که در نگاه اول توجه را به خود جلب می‌کند. فضای بار در سابربن 2021 حدوداً 651 لیتر بیشتر شده و درمجموع به حجم 4105 لیتر رسیده است که عدد قابل‌توجهی است. البته این حجم از فضای بار با خواباندن صندلی های دو ردیف عقب به دست می آید.

بسیاری از آپشنهای آن مانند شارژ بی‌سیم موبایل، گرم‌کن و تهویه صندلی‌ها همانند مدل قبل هستند، ولی صفحه‌نمایش هدآپ و صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتال نسبت به مدل سال پیش بزرگ‌تر شده‌اند. در کنار این موارد سیستم اطلاعات و سرگرمی مجهز به پخش‌کننده بلو-ری نیر به صورت استاندارد در نظر گرفته شده است. 

شورولت سابربن مدل 2021

شورولت سابربن مدل 2021

شورولت سابربن مدل 2021

 

شورولت سابربن مدل 2021

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها