کد خبر : 49820

پژو ۵۰۰۸ با چه امکاناتی به بازار عرضه خواهد شد؟


پژو ۵۰۰۸ با چه امکاناتی به بازار عرضه خواهد شد؟

خودرو پژو ۵۰۰۸ جدید از نظر طراحی، تفاوت‌های بسیار زیادی با نسل قبلی خود دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پژو ۵۰۰۸ از سال ۲۰۰۹ رونمایی شده است اما هم اکنون با امکانات جدیدی وارد بازار خواهد شد. این خودرو شاسی بلند است که به نوعی می توان آن را خواهر و برادر کوچکتر ۳۰۰۸ دانست. در حال حاضر این خودرو شاسی بلند با سبک و فن آوری‌های به روز شده برای سال ۲۰۲۱ آماده عرضه است، این خودرو فیس لیفت (ایجاد تغییرات بر روی بدنه و تزئینات داخلی خودرو )شده ۳۰۰۸ است. 

 در سال ۲۰۱۷ این خودرو شاسی بلند همانند دیگر نمونه های تولید شده، هفت نفره به بازار عرضه شد و هم اکنون با به روز رسانی جدید عرضه می شود که  نشان دهنده اولین تغییر مهم در چرخه عمر مدل است.

پژو ۵۰۰۸ جدید دارای نمای جلوی تجدید نظر شده با جلو پنجره مشبک جدید و چراغ روشن عمودی، چراغ‌های عقب LED به روز شده با نشانگر‌های متحرک و طیف وسیعی از گزینه‌های رنگی و تزئینی است.

۵۰۰۸

ظاهر جدید هماهنگی بیشتری با سدان و واگن جدید پژو ۵۰۸ و همچنین هاچ بک نسل ۲۰۸ جدید دارد. اگر اطلاعاتی در خصوص این خودرو جدید  خوانده باشید متوجه می شوید که  به روزرسانی ۵۰۰۸ اساساً ۳۰۰۸ را منعکس می‌کند. ماشین بزرگتر در اصل یک نسخه شاسی بلند است، دارای یک رانندگی مشترک و تعداد زیادی اجزای کراس اوور.

۵۰۰۸

در اینجا نیز نام ۵۰۰۸ با افتخار روی کاپوت می‌نشیند و آرم پژو (شیر) در مرکز جلو پنجره مشبک قرار دارد. Celebes Blue و Metallic Copper دو گزینه جدید رنگ در کل هفت گزینه هستند.

همانند مدل فعلی، اجزای اتومبیل‌های این کارخانه خودرو سازی یک ظاهر طراحی منحصر به فردی از جمله رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی "سانفرانسیسکو" را دریافت خواهند کرد. مجموعه ابزار i-Cockpit به یک صفحه نمایش کاملاً دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی به روز شده است و صفحه لمسی مرکزی هم اکنون یک واحد ۱۰ اینچی است که توسط یک ردیف دکمه "میانبر" برای دسترسی به عملکرد‌های اصلی پشتیبانی می‌شود. این فناوری بیشتر توسط پیاده و دید حیوانات در دید در شب تقویت می‌شود که می‌تواند تا ۲۵۰ متر فراتر از محدوده چراغ‌های جلو را ببیند.

۵۰۰۸

کروز کنترل تطبیقی ​​، AEB، کمک موقعیت خط و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی نیز در آن گنجانده شده است. مدل‌های جهانی ۵۰۰۸ با انتخاب موتور‌های بنزینی توربوشارژ سه و چهار سیلندر و یک موتور ۱.۵ لیتری یا ۲.۰ لیتری توربو دیزل ارائه می‌شود. همه مدل‌ها محرک جلو هستند.

بر خلاف ۳۰۰۸، گزینه چهار چرخ متحرک یا هیبریدی وجود ندارد. مشخصات و قیمت محلی MY۲۱ پژو ۵۰۰۸ هنوز مشخص نیست.در مقایسه با خودروی شاسی بلند پژو ۳۰۰۸، این خودرو می‌تواند ۲ صندلی اضافه در قسمت عقب خود داشته باشد، اما طبق گزارش کارشناسان "اتو اکسپرس"، فضای پای آنان برای سرنشینان بزرگسال چندان خوشایند نخواهد بود و شما را با مشکل مواجه می‌کند.

///

قطعات داخل کابین این خودرو با کیفیت بالا ساخته شده است و پلاستیک‌های آن با یک لایه نرم خواهد بود. ماساژور برای صندلی راننده در دسترس خواهد بود و طراحی داشبورد تا حد امکان ارگونومیک و زاویه دار به سمت راننده طراحی شده است تا راننده تسلط بیشتری بر روی کلید‌ها و صفحه نمایشگر لمسی کنسول مرکزی داشته باشد. به لطف افزایش فاصله بین دو محور پژو ۵۰۰۸ به مقدار ۱۶۵ میلی متر، برای ردیف دوم صندلی‌های اتومبیل فضای مناسب برای سرنشینان در نظر گرفته شده است.

///

ارتفاع کابین خوب است و فضای مناسب برای راحتی سرنشینان بویژه فضای "سر" آنان به همراه دارد. سقف اتومبیل پانوراما بوده و در نسخه‌های GT Line به عنوان یک آپشن استاندارد به شمار می‌رود. رفتن به صندلی‌های سوم نسبت به رقبای این خودرو همچون "اشکودا کودیاک" بسیار راحت‌تر است. معمولا ردیف سوم برای کودکان ساخته می‌شود، اما اگر صندلی‌های ردیف دوم را به جلو حرکت دهید، صندلی‌های ردیف سوم نیز می‌تواند برای افراد بزرگسال قابل استفاده شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها