کد خبر : 44911

انتقادات سنگین به طراحی جنجالی ب ام و سری ۴ کوپه

انتقادات سنگین به طراحی جنجالی ب ام و سری ۴ کوپه

بی ‌ام ‌و سری ۴ کوپه کاملا برای سال ۲۰۲۱ از نو طراحی شده است، که شامل جلوپنجره بزرگ و موارد دیگر می‌شود. در اواخر سال جاری، سری ۴ جدید توسط بخش M بی‌ام‌و عرضه خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از دیجی کالا ، در حالی که طراحی خاص نسل تازه خودروهای بی ام و، انتقادات فراوانی را برانگیخته است،این کمپانی در تازه ترین محصول نیز تصمیم گرفته تا رویه جنجالی طراحی جلوپنجره‌های بزرگ را ادامه دهد و حالا با موج بسیار سنگینی از انتقادات از سوی هواداران این برند آلمانی مواجه شده‌است.

البته مانند همیشه، در زمینه مشخصات فنی، پیشرفت های بزرگی حاصل شده است و مشتریان در آمریکا می‌توانند از پاییز امسال مدل‌های i430 و M440i را بخرند.

در مدل قدرتمندتر M440i در اروپا، بی ‌ام ‌و اولین پکیج M اسپورت پرو را ارائه می‌دهد، که شامل تمام امکانات خوب M پرفورمنس می‌شود. هنوز اطلاعاتی درباره عرضه این مدل در آمریکا منتشر نشده است.

بی ‌ام‌ و سری ۴

این پکیج جدید در کنار بقیه قطعات M که در مدل استاندارد M وجود دارند عرضه می‌شود. مدل پرو از گیربکس هشت سرعته با عملکرد سرعت بهره می‌برد که در حالت اسپرت در دسترس است، و اجازه شتاب‌گیری سریع و پخش صدای موتور بیشتر در کابین را می‌دهد.

این مدل همچنین دارای ترمزهای M اسپرت، کمربندهای M، و سیستم صوتی هارمن کاردن است.

علاوه بر گزینه‌های استاندارد موجود در پکیج M اسپرت پرو، مشتریان می‌توانند M440i را با چرخ‌های آلیاژی مشکی ۲۰ اینچی، جلوپنجره فیبرکربنی، اسپلیتر جلو، قطعات آیرودینامیک مشکی و لوله اگزوزهای M پرفورمنس به مدل‌های M نزدیک‌تر کنند.

بی ‌ام‌ و سری ۴

مشتریان همچنین می‌توانند یک فرمان فیبر کربنی و تزئینات داخلی فیبر‌کربنی سفارش دهند.

مدل M440i از موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ با توان ۳۸۲ اسب بخار و سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی بهره می‌برد که مقدار کمی قدرت را در دور موتور پایین تامین می‌کند.

هر M440i دارای سیستم رانندگی تمام چرخ محرک ایکس‌درایو بی‌ ام ‌و است، اما بی ‌ام ‌و می‌گوید نسخه دیفرانسیل عقب این مدل هم در راه‌است. M4 یک آپشن گیربکس دستی هم خواهد‌داشت، اما M440i از همان گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF بهره می‌برد.

قیمت بی ‌ام ‌و M440i مدل ۲۰۲۱ از ۵۹۵۰۰ دلار شروع می‌شود و از پاییز امسال در آمریکا عرضه می‌شود. نسخه پرقدرت M4 اواخر امسال عرضه خواهد‌شد. با این وجود طراحی بسیار خاص جلوپنحره این مدل در شبکه های اجتماعی انتقادات زیادی را برانگیخته است و مدیران بی ام و ناچار به دفاع از محصول تازه خود شده‌اند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها