کد خبر : 44814

مشخصات رنو مگان 2020 | تصاویر

مشخصات رنو مگان 2020 | تصاویر

مدل ۲۰۲۰ رنو مگان برای اولین بار با بدنه استیشن واگن تولید شده است و با فیس لیفیت در چند تیپ مختلف با پیشرانه بنزینی و هیبریدی عرضه خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از میزان - مدل ۲۰۲۰ رنو مگان برای اولین بار با بدنه استیشن واگن تولید شده است و با فیس لیفیت در چند تیپ مختلف با پیشرانه بنزینی و هیبریدی عرضه خواهد شد.
 
معرفی خودرو مگان ۲۰۲۰

این خودرو مجهز به یک پیشرانه‌ی ۱/۶ لیتری بنزینی ۴ سیلندر در کنار دو وموتور برقی با مجموع قدرت ۱۵۸ اسب‌بخار استفاده می‌کند می‌آورد و برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به کمتر از ۱۰ ثانیه فرصت نیاز دارد.

 
معرفی خودرو مگان ۲۰۲۰

تغییرات ظاهری خودرو‌های ساخت رنو نامحسوس است و تغییران این خودرو نسبت به مدل‌های پیشین خود سپر جلوی جدید، تزئین کرومی چراغ‌های مه‌شکن و ورودی‌های هوای جدید است وگلگیر‌ها و رینگ‌های ۱۶ و ۱۸ اینچی مگان ۲۰۲۰ نیز بخشی از این زرحای جدید را شامل می‌شود.

 
معرفی خودرو مگان ۲۰۲۰

در طراحی داخلی رنو سعی بر مدرن سازی آن شده و با قرارگیری نمایشگر بزرگ ۱۰.۲ اینچی و یک نمایشگر ۹/۳ اینچی دیگر نیز روی داشبورد اطلاعات و سرگرمی مناسبی برای سرنشینان فراهم کرده است این دو نمایشگر قابلیت اتصال به تلفن همراه هوشمند را دارند.

 
معرفی خودرو مگان ۲۰۲۰

یکی از نکات ویژه این خودرو مصرف سوخت مناسب آن است که در نسخه دیزلی مگان رعایت می‌شود و با مصرف ۶.۳ لیتر بنزین در ۱۰۰ کیلومتر توانسته نظر بسیاری از خریداران که مصرف سوخت برای آن‌ها اهمیت دارد را جلب کند.

 

معرفی خودرو مگان ۲۰۲۰

در کنار این موارد می‌توان به سایر ویژگی‌های این خودرو مانند سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم تقسیم نیروی ترمز EBD، سیستم کنترل پایداری خودروی ESP، سیستم کنترل ترکشن، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم حفظ خودرو بین خطوط، سیستم کمکی حرکت در سربالایی HAS، کروز کنترل، تشخیص نقاط کور، ایموبلایزر، فشار باد تایرها، کیسه هوای راننده، کیسه هوای سرنشین، کیسه هوای کناری، کیسه هوای پرده‌ای، پیش‌کشنده کمربند ایمنی، چراغ روشنایی در روز، فعال شدن خودکار چراغ‌ها، تنظیم خودکار چراغ جلو، سنسور پارک جلو، سنسور پارک عقب، سنسور باران، ترمز دستی برقی، کامپیوتر سفری، قطب‌نما، دماسنج، آینه الکتروکروماتیک، گرم‌کن آینه، دوربین دنده عقب و قفل صندلی کودک اشاره کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها