کد خبر : 43414

همه چیز درباره اسپرت ترین شاسی بلند چینی

همه چیز درباره اسپرت ترین شاسی بلند چینی

شرکت برابوس در سال 1977 میلادی توسط کلاوس براکمان و بودو بوشمان(Buschmann) تاسیس شد. نام شرکت نیز ترکیبی از سه حرف اول نام خانوادگی موسسان آن است. دفتر مرکزی آن نیز در شهر بتتروپ قرار دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از عصرایران - مدتی قبل در گروه خودرو به معرفی VV5 محصولی از وِی(WEY) پرداختیم .

برند وِی در واقع خط تولید شاسی بلندهای لوکس گریت وال موتورز را شکل داده است.

 
VV5

VV5

 

با آنکه VV5 از منظر طراحی ویژگی های جالبی را پیش روی مشتری قرار می دهد اما شاخص ترین محصول برند وِی مدل VV7 است که از آوریل 2017 تا کنون در بازار عرضه می شود. VV7 برابر با 4979 میلیمتر در طول، 1931 میلیمتر در عرض و 1655 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 1655 میلیمتر است.

در این خودرو از موتور 2 لیتری توربو با 227 اسب بخار خروجی و گشتاور 387 نیوتن متر استفاده شده که این مجموعه با یک جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه هماهنگ است.

VV7 در تریم های اس(اسپرت)، سی، جی تی و یک نمونه پلاگین هیبرید نیز عرضه می شود. نمونه جی تی در واقع مدل فست بک VV7 محسوب می شود که از منظر ابعاد ویژگی های خاص خود را دارد. میزان خروجی موتور در نمونه پلاگین نیز 180 اسب بخار بیشتر خواهد بود زیرا خروجی موتور الکتریکی وِی برابر با عدد مذکور است.

 
VV7 S

VV7 S

 

قیمت پایه برابر با 24400 دلار است.

اما آنچه که بهانه ای برای ارائه این اطلاعات شد؛ انتشار خبر همکاری برابوس با وِی است! کمپانی آلمانی  برابوس  است که بطور تخصصی تیونینگ خودروهای مرسدس بنز را دنبال می کند. زمانی که یک مرسدس از مجموعه برابوس خارج می شود دیگر خبری از لوگوی بنز روی آن نیست و  B  بزرگ برابوس جایگزین آن شده است. جالب آنکه مشتریان نیز علاقه خاصی به این ویژگی دارند! حال اگر خودمانی تر بگوییم: کلاس لوگوی برابوس را بالاتر از مرسدس بنز می دانند!  و این موفقیتی برای یک تیونر است که تنها با ارائه خدمات تخصصی و کیفی فراهم می شود. اینجا تیونینگ فاصله بسیار زیادی با تغییراتی مانند کاهش ارتفاع یا افزایش صدای خروجی از اگزوزها دارد!

شرکت برابوس در سال 1977 میلادی توسط کلاوس براکمان و بودو بوشمان(Buschmann) تاسیس شد. نام شرکت نیز ترکیبی از سه حرف اول نام خانوادگی موسسان آن است. دفتر مرکزی آن نیز در شهر  بتتروپ  قرار دارد.

برای این پروژه از تریم جی تی VV7 پلاگین هیبرید استفاده شده که شباهت زیادی به بزرگان خانواده اکس ب ام و دارد! نصب کیت بدنه اختصاصی شامل: رینگ های آلومینیومی 22 اینچی و سیستم ترمز با 6 پیستون در چرخ جلو، بامپر(سپر) کاملا جدید جلو و عقب، دیفیوزر جدید،چراغ های اصلی با گرافیک داخلی جدید و ... از جمله تغییرات اعمالی توسط تیونر است.

 
VV7 GT PRO

VV7 GT PRO

 

تصاویر ارائه شده از این محصول بسیار محدود است. در بخش پیشرانه نیز موتور 2 لیتری توربوی 4 سیلندر در هماهنگی با موتور الکتریکی 180 اسب بخاری استفاده شده است. تولیدکننده ادعامی کند زمان صفر تا 100 کیلومتر این خودرو زیر 6 ثانیه است. این محصول با نام وِی جی تی پرو نیز شناخته می شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها