کد خبر : 43317

پژو پارس بخریم یا نخریم؟

پژو پارس بخریم یا نخریم؟

پژو پارس در سال ۷۸ وارد خط تولید ایران خودرو شد و به نوعی می‌توان این مدل خودرو را مدل تغییر یافته پژوه ۴۰۵ عنوان کرد که در ۵ مدل به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از میزان - پژو پارس در سال ۷۸ وارد خط تولید ایران خودرو شد و به نوعی می‌توان این مدل خودرو را مدل تغییر یافته پژوه ۴۰۵ عنوان کرد که در ۵ مدل به بازار عرضه می‌شود.

با وجود طرحی قدیمی، بازار فروش این خودرو از رونق مناسبی برخودار است و به دلیل جادار بودن آن انتخاب خانواده‌های پرجمعیت است و از سوی دیگر ظاهر شیک آن توجه بسیاری از خریداران جوان را به خود جلب کرده است.

موتور پژو پارس ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ با قدرت ۱۰۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه قدرت و ۱۵۳ نیوتن متر در ۳۰۰۰ دور در دقیقه گشتاور را تولید می‌کند.

پژو پارس LX با بهره گیری از موتور ۲۰۶ تیپ ۵ مصرف سوخت کمتری نسبت به سایر مدل‌های پرشیا دارد و این خودرو در ۲ مدل گیربکس دستی و اتوماتیک در بازار عرضه می‌شود.

پارس ELX با موتور یکسان نسبت به مدل Lx به بازار عرضه می‌شود با این تفاوت که با قدرت ۱۶ سوپاپ قدرتی به مراتب بالاتر دارد و این خودرو نیز در دو مدل دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود.

پژو پارس برای ایمنی سرنشینان، دو کیسه هوا برای راننده و کمک راننده تعبیه شده است و سیستم ترمز ABS – EBD در نظر گرفته شده است.

بخشی دیگر از امکانات این خودرو شامل آینه برقی با راهنما، شیشه ضد اشعه، قفل مرکزی از راه دور، صندلی اهرمی، شیشه‌های بالابر برقی سنسور دنده عقب و چراغ مه شکن می‌توان یاد کرد.

 
 مقایسه مدل های متفاوت از پارس خودرو 
صفر تا صد پژو پارس
صفر تا صد پژو پارس
صفر تا صد پژو پارس

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها