کد خبر : 43076

پژو 206 بخریم یا پژ< 207؟

پژو 206 بخریم یا پژ< 207؟

پژو ۲۰۶ یکی از محبوب‌ترین خودرو‌ها در بین مردم است که تقاضا برای استفاده از آن نسبت به خودرو‌های دیگر بیشتر است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پژو ۲۰۶ یکی از محبوب ترین خودروها در بین مردم است که تقاضا برای استفاده از آن نسبت به خودروهای دیگر بیشتر است اما پس از آن پژو ۲۰۷ نیز محبوبیت زیادی دارد.

پژو ۲۰۷ نسخه بازنگری شده از پژو ۲۰۶ است که فرانسه و کمپانی پژو آن را عرضه کردند اما ایران خودرو به دلیل عدم امکان مونتاژ این خودرو در ایران تصمیم گرفت یک نمونه وطنی از آن را به تولید برساند که پس از آن شاهد طراحی پژو ۲۰۷i بودیم.

این خودرو نسبت با نمونه فرانسوی تفاوت چندانی ندارد و تنها تفاوت در چراغ‌های عقب آن است، ولی تفاوت زیادی در نمای جلو بین این ۲ خودرو دیده نمی‌شود. پژو ۲۰۷ ظاهر بسیار جذابی دارد و در داخل کابین هم با به‌ روزرسانی‌هایی که دریافت کرده، در مقایسه با رقبایی، چون رنو ساندرو عملکرد بهتری دارد.

پژو ۲۰۷  در برابر رقبای خود مانند ساندرو از نظر آپشن‌ پیشرفته تر است و عملکرد بهتری دارد. البته این نکته ناگفته نماند که این دو خودرو از نظر کیفیت با یکدیگر قابل مقایسه نیستند چراکه ساندرو تحت نظر کمپانی رنو به تولید می‌رسد، اما ۲۰۷ مطابق معمول خودرو‌های داخلی، کیفیت بالایی در قطعات و مونتاژ ندارد.

به دلیل اینکه ساندرو با موتور TU۵ عرضه می‌شود از نظر قوای محرکه، یک سروگردن از پژو ۲۰۷ بالاتر است. موتور TU۵ در ۲۰۷ قدرتی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۴۲ نیوتن متر دارد.

جعبه دنده اتوماتیک پژو ۲۰۷ در دسترس است و این یکی از مزیت های این خودرو به شمار می رود چرا که براحتی می توان خ از میان دو جعبه دنده، نوع دستی یا اتوماتیک آن را انتخاب کرد البته جعبه دنده در مدل دستی کیفیت و هماهنگی بالایی ندارد.

۲۰۷ برای دستیابی به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت پس از حرکت از حالت سکون به ۱۱.۶ ثانیه در مدل دستی و ۱۲.۶ ثانیه در مدل اتوماتیک نیاز دارد. اما مهم‌ترین برتری ۲۰۷ در مقایسه با ساندرو به کابین و ویژگی‌ها و امکانات آن برمی‌گردد.

در مرکز داشبورد ۲۰۷ یک نمایشگر ۷ اینچی برای سیستم مالتی مدیا در نظر گرفته شده که از سیستم مسیریابی (GPS) پشتیبانی می‌کند. پژو ۲۰۷ هم اکنون با قیمت ۱۸۸ میلیون تومان  به فروش می‌رسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها