کد خبر : 42883

پژو 207 بخریم یا نخریم؟

پژو 207 بخریم یا نخریم؟

پس از اینکه پژو ۲۰۶ با استقبال خوبی از سوی خریداران همراه شد شرکت پژو مدل جدیدی از این خودرو را با اعمال تغییراتی در ظاهر آن و به نام ۲۰۷ روانه بازار کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از میزان ـ پس از اینکه پژو ۲۰۶ با استقبال خوبی از سوی خریداران همراه شد شرکت پژو مدل جدیدی از این خودرو را با اعمال تغییراتی در ظاهر آن و به نام ۲۰۷ روانه بازار کرد.

در ایران این خودرو توسط ایران خودرو و با نام تجاری ۲۰۷ آی از سال ۱۳۹۴ در مرحله تولید قرار گرفت و همچنان نیز در حال تولید  است.

از لحاظ ظاهری این خودرو با تغییراتی که در چراغ های جلو و عقب آن و همچنین در داشبورد آن اعمال شده نسبت به ۲۰۶  ظاهری جذاب تر دارد.

این خودرو دارای موتور TU۵ با حجم ۱۵۸۷ سی سی است که حداکثر توان این موتور ۱۰۵ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن ۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است.

استاندارد حد آلایندگی این خودرو  نیز یورو ۴ است و حداکثر ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد.

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۶.۶ لیتر و مخزن سوخت آن ۵۰ لیتر گنجایش دارد که با توجه به مصرف آن مناسب است.

طول این خودرو mm ۳۹۰۰، عرض mm ۱۶۸۰، ارتفاع mm ۱۴۶۸  و حجم فضای صندوق عقب Lit ۲۴۵ است.

سیستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD و EBA)، ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک شونده، ترمز عقب دیسکی توپر، ترمز عقب کاسه ای، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیکی، کلید‌های کنترل روی فرمان (MFC) سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی، GPS، DVD، پورت USB، بلندگو در‌های جلو و عقب، تیوتر صوتی جلو، بلوتوث چراغ مه شکن جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، چراغ جدید عقب، چراغ جلو مجهز به چراغ روز ایموبیلایزر، قفل مرکزی با ریموت، کمربند‌های ایمنی سرنشینان جلو ۳ نقطه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع، کمربند سرنشینان عقب ۳ نقطه‌ای، صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب صندلی راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم ۴ جهت بصورت دستی، پشت سری جلو وعقب قابل تنظیم از جمله امکانات این خودرو است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها