کد خبر : 41580

همه چیز درباره EQS شاهکار مرسدس بنز

همه چیز درباره EQS شاهکار مرسدس بنز

در حالی که پیش بینی می شود EQS 550 4Matic با نشان مرسدس_بنز، 470 اسب بخار قدرت و 759 نیوتن متر گشتاور داشته باشد، AMG EQS دارای بیش از 600 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور خواهد بود .

به گزارش خودروتک به نقل از جی اس ام ، مرسدس هنوز نسخه‌ تولیدی پرچمداران برقی خود را رونمایی نکرده است، اما شایعاتی در اینترنت منتشر شده است که درباره تولید نسخه پرفورمنس از پرچمدار EQS تحت نظر AMG است.

طبق گزارشی تازه از Autocar، مرسدس در حال توسعه نسخه‌ای با عملکرد بالا، برای رقابت باTesla Model S  است.

این خودرو دارای دو الکترو‌موتور با توانایی تولید قدرتی بیش از 600 اسب بخار خواهد بود.

 

 

 

 

دست‌پرورده جدید Affalterbach، سوار بر معماری تازه توسعه یافته EVA این شرکت می شود و تقریباً ابعادی به اندازه نسل جدید CLS دارد.

در حالی که پیش بینی می شود EQS 550 4Matic با نشان مرسدس_بنز، 470 اسب بخار قدرت و 759 نیوتن متر گشتاور داشته باشد، AMG EQS دارای بیش از 600 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور خواهد بود که این نیرو عظیم را از طریق یک سیستم جدید تمام چرخ محرک به جاده منتقل می کند و قادر به انتقال نیروی مورد نیاز هر چرخ بشکل جداگانه است.

پیش بینی می شود EQS 550 4Matic  بتواند به شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت زیر چهار ثانیه و نهایت سرعت 250 کیلومتر در ساعت دست یابد. اما AMG EQS نیز باید بتواند به شتاب  0 تا 100 کیلومتر در ساعت کمتر از سه ثانیه و حداکثر سرعت 300 کیلومتری برسد.

در نسخه قوی تر AMG، بسته باتری لیتیوم یونی 100 کیلووات ساعتی که در کف خودرو نصب شده است، باید دارای شارژ کافی برای طی مسافت 692 کیلومتری در چرخه WLTP، باشد.البته Autocar گزارش داده است که رقم واقع بینانه تر515 کیلومتر خواهد بود.

اگر عجله دارید، قابلیت شارژ سریع (350 کیلو وات) فقط در 20 دقیقه امکان شارژ 80 درصدی باتری را فراهم می‌سازد.

البته تا معرفی AMG EQS راه زیادی مانده است. زیرا منطق به ما می گوید که ابتدا نسل بعدی کلاس S در اواخر امسال معرفی شده و سپس مرسدس EQS در اواسط سال 2021 عرضه خواهد شد. احتمالاً این سدان بزرگ برقی زودتر از سال 2022 وارد بازار نشود.

AMG EQS، محصولی پیشرو با عملکرد بالا برای AMG خواهد بود تا از محدوده خورو های بنزینی سنتی خارج شده و قدم در راه اینده‌ای تمام الکتریکی بگذارد.

طبق اخبار منابعی که با این موضوع آشنا هستند، یک سدان EQE و حتی یک SUVEQG به عنوان نسخه الکتریکی از کلاس G در دست توسعه هستند.

  AMG EQSنتنها باید با پورشه تایکان و Tesla Model S وارد رقابت شود، بلکه باید شاهد ظهور رقیبانی تا بن دندان مسلح از ائودی و جگوار و همچنین معرفی قرب‌الوقوع BMW سری 7 برقی باشیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها