کد خبر : 32570

ب ام و X7 مدل 2020 چه مشخصاتی دارد؟

ب ام و X7 مدل 2020 چه مشخصاتی دارد؟

این خودرو پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بکار رفته در مدل xDrive۵۰i باشد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ما اخیراً فرصت بررسی بزرگ‌ترین و گران‌ترین شاسی‌بلند ب‌ام‌و یعنی X۷، ۲۰۱۹ را داشته‌ایم.

در طول تست یک هفته‌ای انجام شده ما ویژگی‌ها و آپشن‌های شگفت‌انگیز زیادی را در این خودرو یافتیم. همین ویژگی‌ها بود که قیمت بالای خودرو را توجیه می‌کردند. مدل xDrive۵۰i قیمت ۹۲۶۰۰ دلاری داشته، اما خودرویی که در تست حاضر بود از آپشن‌های متنوعی سود می‌برد و به همین خاطر قیمت آن به ۱۱۷۹۴۵ دلار رسیده بود.

بسته به محل زندگی، قیمت X۷ می‌تواند با بهای یک خانه کوچک برابری کند؛ اما زمانی که درباره برخی ویژگی‌های شگفت‌انگیز این خودرو بشنوید احتمالاً خانه خود را فروخته و داخل این شاسی‌بلند باورنکردنی زندگی خواهید کرد!

کنترل‌های شیشه‌ای

بررسی فنی و شگفت‌انگیز ب‌ام‌و X۷ مدل ۲۰۱۹ + مشخصات

کنترل‌های شیشه‌ای یکی از ارزان‌ترین آپشن‌های X۷ بوده، اما جزو دوست‌داشتنی‌ترین‌ها نیز می‌باشند. این آپشن ۶۵۰ دلاری باعث حذف شیفتر و کنترل‌های iDrive استاندارد شده و جایگزین آن‌ها نیز نمونه‌های کریستالی می‌باشد. شیفتر به ویژه ظاهر خیال‌انگیزی داشته و حتی پذیرای حرف شناور X شده است. دیگر کنترل‌ها همچون اهرم iDrive و دکمه استارت/استاپ پیشرانه نیز از شیشه ساخته شده و مخصوصاً در شب جلوه دیگری دارند.

اگر تحت تأثیر کنترل‌های شیشه‌ای قرار گرفته و خواهان آپشن بعدی هستید سقف پانورامیک LED آسمان را پیشنهاد می‌کنیم که جزئی از پکیج اجرایی ۱۳۰۰ دلاری است. این پکیج علاوه بر کنترل‌های شیشه‌ای و نگهدارنده‌های فنجان گرم و سرد شونده شامل سقف آسمان زیبایی هم هست. این سقف در شب روشنایی شبیه ستاره‌های آسمان را داشته و نور آن حتی تغییر هم می‌کند. رولزرویس شاید دارای ستاره‌های نورانی در پوشش سقف خود باشد، اما فکر می‌کنیم نمونه بکار رفته در X۷ بهتر است، زیرا می‌توانید با آن به آسمان شب هم نگاه کنید.

سیستم صوتی باورز اند ویلکینز

بررسی فنی و شگفت‌انگیز ب‌ام‌و X۷ مدل ۲۰۱۹ + مشخصات

مدل پایه X۷ با سیستم صوتی عالی هارمن کاردون عرضه می‌شود، اما خودروی حاضر در تست از سیستم صوتی باور اند ویلکینز با قیمت ۳۴۰۰ دلار سود می‌برد. این سیستم صوتی دارای ۲۰ بلندگو بوده و از آمپلی‌فایر قوی و قدرت ۱۵۰۰ واتی برخوردار بوده و صدایی استثنایی تولید می‌کند. درست همانند دیگر بخش‌های کابین X۷، پوشش فلزی بلندگو‌ها نیز در شب روشنایی خاصی دارند. ما سیستم‌های صوتی دیگری را هم دیده‌ایم که دو برابر سیستم باور اند ویلکینز قیمت دارند بنابراین این سیستم صوتی بکار رفته در X۷ نسبتاً قیمت مناسبی دارد.

تکنولوژی‌های ایمنی

بررسی فنی و شگفت‌انگیز ب‌ام‌و X۷ مدل ۲۰۱۹ + مشخصات

صحبت از ویژگی‌های ایمنی ب‌ام‌و X۷ یک کتاب کامل خواهد شد، اما می‌خواهیم به برخی از آن‌ها اشاره کنیم. پکیج حرفه‌ای دستیار رانندگی قیمت ۱۷۰۰ دلاری داشته و شامل دستیار رانندگی فعال است که شامل پشتیبانی نیمه خودران مبتنی بر دوربین می‌باشد. این پکیج همچنین شامل دستیار ترافیک برای دسترسی محدود در بزرگراه‌هاست که باعث می‌شود خودرو در سرعت‌های زیر ۷۰ کیلومتر در ساعت کنترل خودش را داشته باشد. ما همچنین دوربین ۳۶۰ درجه باکیفیت این شاسی‌بلند را دوست داریم که حتی دارای مارکر‌هایی برای محل باز شدن درب‌هاست بنابراین شما برخوردی با خودروی کناری نخواهید داشت.

صندلی‌ها

بررسی فنی و شگفت‌انگیز ب‌ام‌و X۷ مدل ۲۰۱۹ + مشخصات

خودروی ما به پکیج صندلی لاکچری با قیمت ۱۲۰۰ دلار مجهز بود که شامل صندلی‌های جلوی راحت با عملکرد تهویه و ماساژ می‌باشد. صندلی‌های تهویه دار را می‌توان به‌صورت جداگانه و با پرداخت مبلغ ۵۰۰ دلار هم سفارش داد. با هزینه کردن ۲۵۰ دلار دیگر نیز صندلی‌های جلو، فرمان و استراحت گاه دست گرم شونده به خودرو اضافه می‌شوند. ما همچنین صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم با قیمت ۸۵۰ دلار را توصیه می‌کنیم که راحتی بیشتری دارند. ب‌ام‌و همچنین بالش‌هایی برای پشت‌سری‌های ردیف دوم ارائه می‌کند و سرنشینان می‌توانند یک خواب لذت‌بخش را تجربه کنند.

سیستم سرگرمی صندلی‌های عقب

سیستم سرگرمی صندلی عقب مثل دی‌وی‌دی پلیر می‌تواند در سال ۲۰۱۹ و زمانی که کودکان روی آیفون خود به تماشای فیلم می‌پردازند احمقانه جلوه کند، اما پکیج حرفه‌ای سرگرمی ب‌ام‌و با قیمت ۲۲۰۰ دلار کاملاً هیجان‌انگیز است، زیرا سرنشینان عقب می‌توانند ناوبری، سیستم صوتی و نورپردازی داخل خودرو را با آن کنترل کنند. والدین نباید نگران باشند، زیرا می‌توان از دست‌کاری رادیو توسط کودکان جلوگیری کرد.

پیشرانه

بررسی فنی و شگفت‌انگیز ب‌ام‌و X۷ مدل ۲۰۱۹ + مشخصات

شاید گران‌ترین آپشن این خودرو پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بکار رفته در مدل xDrive۵۰i باشد. شما چیزی بیشتر از یک پیشرانه به دست می‌آورید، اما خب باید اضافه پرداخت ۱۸۷۰۰ دلاری نسبت به مدل ۶ سیلندر xDrive۴۰i را هم بپذیرید. این بهایی زیاد برای یک پیشرانه است، اما خب قدرت آن نیز از ۳۳۵ به ۴۵۶ اسب بخار می‌رسد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت نیز از ۵.۸ به ۵.۲ ثانیه کاهش می‌یابد. صدای پیشرانه‌ی ۸ سیلندر این خودرو مشابه مدل‌های تولیدی M می‌باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها