کد خبر : 2768

نگاهی به تویوتا RAV4 مدل 2019

نگاهی به تویوتا RAV4 مدل 2019

تویوتا، RAV4 2019 را در نمایشگاه بین المللی خودرو در نیویورک معرفی کرد. این خودرو در دسته کراس اور mid-size قرار می گیرد. طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب ۱۸۱٫۱، ۷۳٫۰ و ۶۶٫۹ اینچ است. RAV4 بر روی پلتفرم جدید TNGA طراحی شده است و شاسی ۵۷ درصد محکم تر شده است.

به گزارش خودروتک، دوترانزیستور قدرتمند برای موتور  RAV4  مدل ۲۰۱۹ ارائه می شود، موتور ۲٫۵ لیتری VVT-iE متصل شده به یک جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته و یک سیستم ساخته شده از همان موتور و Hybrid System II تویوتا متصل به CVT الکترونیکی است.

این خودرو یک AWD است اما زمانی که سیستم AWD مورد نیاز نیست، برای کاهش مصرف سوخت سیستمی به کار می رود تا یکی از محورها رها شود.

کراس‌اوور جدید و محبوب تویوتا از یک طراحی بدون خمیدگی‌های معمول در چراغ‌ها بهره برده است که همگی دارای طراحی تیز هستند و شکل و شمایل خاصی به چراغ این محصول جدید بخشیده‌اند.

آینه های جانبی به درب ها منتقل شده اند تا دید شما را مسدود نکنند، اگرچه از بیرون کمی عجیب و غریب به نظر می رسند،اما برای راننده دید خوبی را فراهم می کنند. برای اولین بار یک سقف پانورامیک اختیاری وجود دارد.

قیمت پایه تویوتا ۲۰۱۹ RAV4 در مقایسه با قیمت ۲۵۵۰۵ دلار در مدل ۲۰۱۸، به مراتب بیشتر خواهد بود.

منبع: موکالوژی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها