کد خبر : 2476

هرآنچه درباره کیا سراتو 2019 می دانیم

هرآنچه درباره کیا سراتو  2019 می دانیم

اتومبیل کیا سراتو که محبوبیت بالایی دراین چند سال در میان ماشین های‌ کره ای بدست آورده است از مدل 2019 کیا سراتو رونمایی کرد. به گزارش تالاب پس از نمایش اولیه در نمایشگاه خودرویی دیترویت، کیا سراتو «فورته» 2019 سرانجام به بازارهای فروش رسید.

به گزارش خودروتک، برند کیا در ایران هم محبوبت بالایی دارد و مدل های قبل کیا سراتو در ایران فراوان یافت می شود.

زیباترین خودروی کیا سراتو 2019 (مشخصات + امکانات جدید)

یک مدل  MSRP از خودروی کامپکت کیا بجز هزینه و مالیات حدود 17 هزار 690 دلار ایالات امریکا قیمت دارد. این قیمت حدود 890 دلار از مدل قبلی MY گران‌تر است. از آنجایی که فورته‌های‌ 2019 به ویژگی‌های‌ استاندارد بیشتری مجهزند، این افزایش قیمت طبیعی بنظر میرسد.

زیباترین خودروی کیا سراتو 2019 (مشخصات + امکانات جدید)

چراغ‌های‌ حساس به تاریکی، سیستم اطلاعات و سرگرمی 8 اینچی سازگار با اتو اندروید و کارپلی اپل و صفحه پشت آمپر بازرسی LCD از دیگر ویژگی‌های‌ فورته‌های‌ جدید است. این ماشین همچنین از سیستم کمکی ممانعت از برخورد از جلو، پد شارژر وایرلس «بدون سیم»؛ دریچه تهویه هوا در صندلی‌ها و سیستم صوتی مناسب مجهز است.

زیباترین خودروی کیا سراتو 2019 (مشخصات + امکانات جدید)

مشخصات کیا سراتو 2019

در کنار زبان طراحی جدید، کیا سراتو ۲۰۱۹ از سیستم‌های قوای محرکه و انتقال قدرت جدیدی بهره می‌برد تا حرف‌های جدیدی در این زمینه داشته باشد.

این سدان جدید در کنار امکان استفاده از جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی، امکان تجهیز به جعبه‌دنده‌ی CVT‌ جدید کیا را دارد؛ این جعبه‌دنده‌ی ضریب متغیر به‌طور کامل در گروه خودروسازی هیوندای-کیا توسعه یافته است و نام تجاری Intelligent Variable Transmission را به یدک می‌کشد.

ترکیب این جعبه‌دنده‌ی جدید با پیشرانه‌ی ۲ لیتری چهار سیلندر جدید کیا که به واسطه‌ی استفاده از چرخه‌ی اتکینسون توان ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۱۷۹ نیوتن‌متر تولید می‌کند، منجر به مصرف ترکیبی ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌شود که از بهبود مصرف سوخت ۰.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر نسبت به نمونه‌ی مجهز به جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی خودکار خبر می‌دهد.

فورته 2019 از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر 147 اسب‌بخاری با گشتاور 179 نیوتن‌متر بهره می برد که به شکلی استاندارد با یک گیربکس 6 سرعته دستی هماهنگ خواهد شد. انتخاب یک گیربکس CVT به معنای هزینه بیشتر  پرداخت 900 دلار اضافی است.

زیباترین خودروی کیا سراتو 2019 (مشخصات + امکانات جدید)

فورته LXS مدل 2019 با قیمت 19 هزار 985  دلار آغاز می شود ودر مدل EX به 22 هزار 885 دلار می رسد. هر دوی این مدل‌ها نسبت به گزینه‌های‌ مشابه خود در مدل 2018 گرانتر هستند.

زیباترین خودروی کیا سراتو 2019 (مشخصات + امکانات جدید)

در کنار موارد مذکور، سراتو ۲۰۱۹ از فناوری‌های نوین دیگری نیز بهره می‌برد که می‌توان به سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید با نمایشگر ۸ اینچی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو اشاره کرد که به‌صورت استاندارد در تمامی مدل‌های این خودرو در دسترس خریداران خواهد بود.

سیستم‌های کمکی راننده اعم از بررسی نقاط کور خودرو، حفظ خودرو در مسیر، کروز کنترل هوشمند و سیستم کمکی ترمز برای جلوگیری از تصادف به‌صورت امکانات افزوده در دسترس خواهند بود. در نهایت می‌توان به چراغ‌های تمام LED اشاره کرد.

زیباترین خودروی کیا سراتو 2019 (مشخصات + امکانات جدید)

خودروسازی کیا هنوز جزئیاتی در خصوص قیمت و زمان آغاز فروش سراتو 2019 اعلام نکرده است.

منبع: تالاب

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها