کد خبر : 2257

ویرایش خاصی از پورشه 911 به اسم T

ویرایش خاصی از پورشه 911 به اسم T

در حالی که منتظریم نسل ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ از راه برسد آخرین ورژن مجموعه کاررا وارد انگلستان شده است. پورشه کاررا T911 از مدل T911 سال ۱۹۶۸ الهام گرفته است، مدلی که بریتز ویس الفورد و دیوید استون در اولین رالی پورشه مونت کارلو سوار آن بودند.

به گزارش خودروتک، تیم مهندسی پورشه طراحی ۹۱۱ T محصول سال ۱۹۶۸ را در کاررا T911 پیاده سازی کرده اند. حرف T در این مدل نمایانگر خصوصیت تورینگ بودن ۹۱۱ است. مدل بروزرسانی شده‌ی هر خودرویی، نسبت به خودروی اولیه تفاوت‌های خیلی زیادی ندارد و معمولا در طراحی بعضی قسمت‌ها تجدید نظر می‌شود. پورشه هم از این قاعده مستثنی نیست. با وزن کمتر و مشخصات خیره کننده، پورشه ۹۱۱ کاررا T جادوی GT را به شما نشان می دهد.

قابلیت های کاررا معمولی را می شناسیم، بنابراین جای تعجب نیست که کاررا T یک خودرو مهیج باشد. با این حال این مدل قیمت بالایی دارد، اما با مدل معمولی آنچنان تفاوت ندارد تا همچنان طرفداران رانندگی راضی بمانند.

پورشه قصد دارد که با ارائه کاررا T به موفقیت های مدل ۹۱۱ ادامه دهد. قدرت این مدل مشابه مدل معمولی است، اما به واسطه وزن کمتر و مشخصات فنی، عملکرد بهتری دارد. این یک فرمول کلاسیک است که پورشه طی سالیان متمادی از آن استفاده می کند و باعث می شود که انتظارات از این برند بالا باشد.

مانند کاررا معمولی، مدل T از موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر تخت ۳۶۵ اسب بخاری به همراه گیربکس ۷ سرعته دستی یا ۷ سرعته PDK اتوماتیک (طراحی شده توسط پورشه) استفاده می کند. همان طور که انتظار می رود گیربکس اتوماتیک سریع تر است، چرا که صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در عرض ۴٫۲ ثانیه طی می کند، در حالی که شتاب گیربکس دستی ۴٫۵ ثانیه است. با این حال مشخصات و وزن سبک تر گیربکس دستی با مدل T همخوانی بیشتری دارد.

منبع: تارک خودرو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها