کد خبر : 2073

نگاهی دقیق تر به مدل تانک X رضوانی

نگاهی دقیق تر به مدل تانک X رضوانی

مدل تانک رضوانی با ظاهر نظامی و سرسختی همه کاره‌ی خود در حال حاضر یکی از جان سخت‌ترین خودرو‌های موجود در بازار به شمار می‌رود.

به گزارش خودروتک، اما این خودرو به تازگی سرسخت‌تر از پیش نیز شده است. این خودرو ساز خاص که ساخت مدل Beast را نیز در کارنامه خود دارد اکنون اعلام کرده است که زین پس آپشن موتور سوپر شارژ شده‌ی ۶٫۲ لیتری هشت سیلندر به کار رفته در مدل داج چلنجر SRT هِل کَت با خروجی قدرت ۷۰۷ اسب بخار و گشتاور ۷۱۰ پوند فوت نیز در مدل تانک موجود خواهد بود. این آپشنی است که پیش از این موجودیت آن برای ویرایش نظامی مدل تانک اعلام شده بود و اکنون در مدل تانک X که به تازگی عرضه شده ارائه خواهد شد.

کمپانی رضوانی به منظور عملکرد موثرتر دینامیک هندلینگ این خودرو، در کنار موتور ارتقاء یافته از یک سوسپانسیون اسپورت‌تر نیز استفاده کرده است.

این آپشن جدید موتور در مقایسه با موتور ۳٫۶ لیتری شش سیلندر پایه با توان تولید ۲۸۵ اسب بخار و موتور ۶٫۴ لیتری هشت سیلندر Hemi که با خروجی قدرت ۵۰۰ اسب بخاری خود تا به امروز به عنوان موتور برتر این خودرو شناخته می‌شد به طور قابل توجهی قدرتمند‌تر خواهد بود. در واقع عملکرد این موتور جدید با مجموع خروجی‌های دو آپشن موتور مدل پایین‌تر فاصله‌ی چندانی ندارد.

قیمتی که برای این میزان قدرت و قابلیت در نظر گرفته شده برابر با ۲۵۹٫۰۰۰ دلار است که درست همانند خروجی قدرت آن تقریباً با مجموع قیمت‌های ورژن‌های شش سیلندر و هشت سیلندر که به ترتیب معادل ۱۴۶٫۰۰۰ دلار و ۱۷۸٫۰۰۰ دلار قیمت گذاری شده‌اند برابری می‌کند. اما این تازه نقطه‌ی آغازین ماجراست.

مشتریان می‌توانند به هزینه‌ی خرید تقریباً ۳۰۰٫۰۰۰ دلاری مدل تانک X امکاناتی از جمله پکیج آف رود ( با افزایش ارتفاع شش اینچی)، پکیج آف رود اکستریم (به همراه تایر‌های بزرگتر ۳۷ اینچی)، پکیج چرم قرمز با دوخت دستی، پکیج رفاهی ( به همراه پلکان‌های کناری اتوماتیک)، و حتی تجهیزات دید شب حرارتی اضافه کنند.

با انتخاب تمامی آپشن‌ها به احتمال زیاد با قیمتی مواجه خواهید شد که حتی گران قیمت‌ترین شاسی بلند‌های موجود در بازار مانند لامبورگینی اوروس، بِنتلی بِنتایگا، و مدل کالینان کمپانی رولز رویس نیز همانند خودرو‌هایی ارزان قیمت به نظر خواهند رسید.

منبع: فوت و فن

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها