کد خبر : 20670

فولکس واگن پاسات جدید چه مشخصاتی دارد؟

فولکس واگن پاسات جدید چه مشخصاتی دارد؟

پاسات، سدان فولکس واگن با همان پلتفرم قبلی خود عرضه می‌شود، اما با ظاهری جدید و یک موتور ارتقاءیافته.

به گزارش خودروتک ، بر خلاف تمام پیش‌بینی‌های صورت گرفته در رابطه با طراحی ظاهری پاسات مدل ۲۰۲۰، مدل جدید این خودرو همچنان با همان پلتفرم قبلی خود عرضه شد و تنها در بازار کشور چین، این مدل با پلتفرم MQB تولید شد.

این مسئله نشان دهنده‌ی این است که چین بازار بزرگ‌تری را نسبت به آمریکا و اروپا برای خودرو سازان دارد. از آنجایی که فروش سدان‌ها در آمریکا اوضاع مناسبی ندارد، نمی‌توان فولکس واگن را برای سرمایه گذاری در کشور‌های دیگر سرزنش کنید.

فولکس واگن، Passat مدل ۲۰۲۰ را به همراه امکانات استانداردی نظیر رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیوم آلیاژی، چراغ‌های LED، سیستم Apple CarPlay، Android Auto و Mirror Link عرضه می‌کند.

آپشن‌های ایمنی استاندارد خودرو شامل سیستم‌های تشخیص نقطه کور، تشخیص ترافیک در جلو و عقب خودرو به همراه تشخیص عابران پیاده و ترمز اضطراری است. همچنین قابلیت‌های آپشنال دستیار راننده شامل مواردی نظیر : کروز کنترل تطبیق پذیر، سیستم حرکت میان خطوط مسیر و دستیار فرمان دهی و پارک خودرو می‌باشد.

در ۴ تریم در نظر گرفته شده برای این خودرو، امکاناتی مانند گرمکن صدنلی‌های عقب خودرو، صندلی‌های چرم، چراغ‌های جلو تطبیق پذیر و سیستم صوتی Fender با ترکیب‌های مختلف ارائه می‌شوند. در این بین تنها مدلی که قرار است در تابستان عرضه شود به عنوان نسخه‌ی لوکس Passat در نظر گرفته می‌شود.

موتور خودرو همان نسخه‌ی ۲ لیتری توربو قبلی است که توانایی تولید ۱۷۴ اسب بخار نیرو را دارد. البته گشتاور آن ۳۱ نیوتن متر افزایش یافته است و به ۲۸۰ رسیده است. گیربکس خودرو نیز ۶ سرعته‌ی اتوماتیک است. با وجود اینکه فاصله محوری خودرو همان ۲٫۸ متر قبلی است، اما طول آن ۴٫۳ سانتی متر افزایش یافته و به مقدار ۴٫۹۱ متر رسیده است.

در نشست خبری فولکس واگن، این شرکت طراحی ظاهری مدل Passat را کوپه مانند توصیف کرد (به نظر می‌رسد امروزه بیشتر خودروسازان از این الگو برای طراحی خودرو‌های خود استفاده می‌کنند). البته کوپه مانند نامیدن Passat کمی‌اغراق آمیز است زیرا طراحی جلو پنجره خودرو و نمای ظاهری جلو و عقب آن، این مدل را بیشتر بزرگ و تنومند نشان می‌دهد تا ظریف، کوچک و به سبک مدل‌های کوپه.

کابین، جزئیات، ظرافت و طراحی ظاهر Passat در رده‌ی مدل Atlas فولکس واگن قرار دارد، و این به این معنا است که این مدل در بازه‌ی سدان‌های متوسط ارزیابی می‌شود. مدل Passat در کارخانه‌ی فولکس واگن در ایالت تنسی آمریکا تولید می‌شود. برای این خودرو گارانتی ۱۱۶ هزار کیلومتری و ۶ ساله در نظر گرفته شده است.

 

فولکس واگن Passat 2020

مشخصات مقدار

 
موتور 2 لیتر 4 سیلندر خطی
قدرت 174 اسب بخار، 280 نیوتن متر گشتاور
سیستم انتقال قدرت 6 سرعته اتوماتیک
نوع رانندگی دیفرانسیل جلو
فاصله محوری 2.8 متر
تعداد سرنشین 5 نفر
قیمت پایه 25,000 دلار (تخمینی)
زمان فروش تابستان 2019


منبع: کاریرا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها