کد خبر : 14442

بررسی آخرین مدل کیا کادنزا

بررسی آخرین مدل کیا کادنزا

کیا کادنزا جدید مجهز به یک موتور 3.3 لیتری به همراه شش سیلندر است که می تواند قدرتی معادل 290 اسب بخار ایجاد نماید که این قدرت برای یک خودرو در کلاس سدان بسیار عالی است .

به گزارش خودروتک ، کمپانی خودرو ساز کیا یکی از بزرگترین تولید کنندگان خودو های با کیفیت است که در چند سال اخیر فعالیت های چشمگیری داشته است . این کمپانی فعالیت خود را مختص به تولید یک کلاس خودرو نکرده است و در کلاس های گوناگون اقدام کرده است و بسیار موفق بوده است امروز می خواهیم در این راهنمای خرید خودرو یکی از بهترین خودروهای تولید شده درکلاس سدان توسط کیا موتورز با نام تجاری کیا کادنزا ۲۰۱۷ را مورد بررسی قرار دهیم .

طراحی ظاهری کیا کادنزا ۲۰۱۷

طراحی ظاهری کیا کادنزا ۲۰۱۷ بسیار هوشمندان و جالب است به گونه ای که شما اگر از هر زاویه ای به آن نگاه کنید چهره ی خودرو بسیار جذاب به نظر می آید . رنگی که برای بدنه ی کیا کادنزا ۲۰۱۷ به کار رفته است از بهتر و با کیفیت ترین نوع رنگ موجود است که با اجزا کرومی آمیخته شده است و زیبایی خاصی به خودرو بخشیده است .

کیا کادنزا ۲۰۱۷

همچنین چراغ‌های LED به شکل Z و همینطور مه‌ شکن‌های چهارتایی، یکپارچگی خوب و ترکیب متناسبی را ایجاد کرده‌اند.

در قسمت پشت خودرو نیز طراح همانند بخش جلویی ، بسیار هوشمندانه عمل کرد است در چراغ های عقب نیز ال ای دی ها به شکل Z قرار گرفته اند که بسیار زیبا است .

کیا کادنزا ۲۰۱۷

همچنین هماهنگی جالب اگزوز ها با سپر نیز نمای بسیار خاصی را به قسمت عقب خودرو بخشیده است به طور کلی این خودرو ی فوق العاده از لحاظ زیبایی خارجی نمره ی قابل قبولی را دریافت می کند .

طراحی کابین کیا کادنزا ۲۰۱۷

وقتی که شما داخل کابین این خودرو می نشینید متوجه می شوید که طراح در بخش داخلی نیز همانند بخش خارجی خوب عمل کرده است و چیزی کم نگذاشته است. در این قسمت اجزاء بسیار باکیفیت داشبورد با تزئینات چوبی تیره رنگ براق و همینطور صندلی‌های بزرگ و جادار به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و زیبایی خیره کننه ای را به داخل کابین بخشیده اند .

کیا کادنزا ۲۰۱۷

فاصله ی بین صندلی های جلو و عقب ب گونه ای طراحی شده است که به خوبی برای سرنشینان عقب فضای کافی وجود داشته باشد و در مسافت های طولانی مدت دچار مشکل نشوند .

همچنین در داخل کابین یک سیستم سرگرمی به همراه یک مانیتور 8 اینچی تعبیه شد است که به بهترین شکل نیازهای چند رسانه‌ای، قابلیت‌های ترافیکی و ارتباطی را برای سرنشینان آن فراهم کند.

پیشرانه و عملکرد

کیا کادنزا ۲۰۱۷ مجهز به یک موتور 3.3 لیتری به همراه شش سیلندر است که می تواند قدرتی معادل 290 اسب بخار ایجاد نماید که این قدرت برای یک خودرو در کلاس سدان بسیار عالی است .

کیا کادنزا ۲۰۱۷

یکی از بهترین قطعات به کار رفته در این خودرو گیربکس 8 سرعته ی اتوماتیک است که بسیار خوب و نرم عمل می کند و هماهنگی بسیار عالی ای با پیشرانه ی خودرو دارد به همین علت عملکرد کلی خودرو بسیار خوب و شگفت انگیز است .

تنها ایرادی که شاید بتوان به این خودرو ی با کیفیت گرفت این است که با توجه به مصرف سوخت آن ، نمی توان آن را ر دسته خودرو های کم مصرف قرار داد. کیا کادنزا ۲۰۱۷ به طور کلی در هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی حدودا 10.2 لیتر بنزین مصرف می کند .

سیستم تعلیقی که در این خودرو به کار گرفته شده است بسیار نرم و روان است و عملکرد بسیار مناسبی را در شرایط مختلف به نمایش می گذارد .

به طور کلی با چشم پوشی از میزان مصرف سوخت این خودرو ، کیا کادنزا ۲۰۱۷ از لحاظ فنی عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را دارد .

 آپشن های ایمنی کیا کادنزا ۲۰۱۷

کیا کادنزا ۲۰۱۷

در بخش بدنه ی این خودرو از سازه ای بسیار سبک و با مقاومت بالا استفاده شده است که دفع کننده ی بسیاری از ضربات وارده به خودرو است همچنین علاوه بر این مورد از لحاظ ایمنی دارای آپشن های دیگری همچون موارد زیر است .

  • سیستم کمکی رانندگی بین خطوط و حسگر نقاط کور
  • سیستم کمکی شروع حرکت در شیب
  • سیستم کنترل کشش (TCS)
  • کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)
  • سیستم ترمز ABS+EBD
  • حسگر تشخیص موانع در جلو
  • سیستم ترمز کمکی (BAS)
  • سنسور پارک خودرو
  • دوربین عقب

کیا کادنزا ۲۰۱۷

جمع بندی

به طور کلی کیا کادنزا ۲۰۱۷ یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین خودرو هایی است که توسط کمپانی کیاموتورز تولید شده است . این خودرو دارای آپشن ها و امکانات رفاهی فوق العاده است . از لحاظ سیستم فنی هم دارای یک موتور بسیار پر قدرت و با کیفیت است که با چشم پوشی از میزان مصرف سوخت این خودرو می توان آن را در دسته ی بهترین خودرو های سال 2017 قرار داد.

منبع: حجره

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها