کد خبر : 14399

تویوتا RAV4 چگونه خودرویی است؟

تویوتا RAV4 چگونه خودرویی است؟

کلیه ی تغییرات ظاهری تویوتا Rav4 در جهت افزایش ایمنی و همچنین افزایش زیبایی ظاهری این محصول تویوتا انجام شده است که در این بخش نمره ی بسیار خوبی را دریافت می کند .

به گزارش خودروتک ، سالیان سال است که کمپانی صاحب نام تویوتا در زمینه ی خودرو سازی در حال انجام فعالیت می باشد و از بدو تاسیس تا کنون خودرو ایی تولید کرده است که بسیار مورد پسند و رضایت مشتریان قرار گرفته و به همین علت روز به روز بر شمار طرفداران آن افزوده شده است . اما تویوتا هیچگاه در همان جایگاه قبلی نماند و سعی کرد با تیم مهندسان و طراحان قوی ، روز به روز به کیفیت محصولات خود اضافه کند و همچنین طراحی به روز تر و باب پسند مشتریان ارائه کند ؛ نتیجه ی این تلاش در سال 2017 با تولید خودرو ی تویوتا Rav4 ۲۰۱۷ نمایان شد .

تویوتا Rav4 ۲۰۱۷تویوتا Rav4 ۲۰۱۷ در حقیقت یک خودرو در کلاس خودرو های SUV و یا همان شاسی بلند می باشد. این خودروی فوق العاده در نسخه های قبلی دارای کمترین امکانات و آپشن ها بود که اکنون در نسخه ی جدید هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ ایمنی تغییرات بسیاری را شامل شده است که باعث افزایش طرفداران این محصول از کمپانی تویوتا شده است.

طراحی خارجی تویوتا Rav4 ۲۰۱۷

طراحی خارجی این خودروی زیبا در قسمت جلو و پشت خودرو بسیار مشخص می باشد و در قسمت های دیگر کمتر ملموس است اگر شما از نسخه های قبلی این خودرو استفاده کرده باشید به خوبی متوجه این تغییرات خواهید شد .

تویوتا Rav4 ۲۰۱۷

اگر شما مدل پلاتینیوم راوفور ۲۰۱۷ را نگاه کنید می بینید که دارای نوار سیاه و سفید در قسمت رکاب است که در بین مدلهای دیگر همین خودرو این نوار به رنگ خاکستری است.

داخل کابین تویوتا Rav4 ۲۰۱۷

تویوتا Rav4 ۲۰۱۷

وقتی شما وارد کابین این خودرو می شوید ، طراحی داخلی چشم نوازی را مشاهده می کنید به گونه ای که با توجه به ابعاد خودرو ، فضای کافی و کاملا مناسب برای تک تک سرنشینان جلو و عقب در نظر گرفته شده است .

اگر نگاهی به بخش داشبورد این خودرو بیاندازید متوجه می شوید که کیلومتر خودرو تفاوتی با مدل‌های قبل ندارد اما در قسمت دنده و سر دنده تغییرات چشمگیری صورت گرفته است که باعث افزایش زیبایی داخلی تویوتا Rav4 ۲۰۱۷ شده است .

مشخصات ایمنی

این خودرو از لحاظ ایمنی همان طور که اشاره شد بسیار تقویت شده است و امکانات و آپشن های مناسبی برای آن تعبیه شده است برخی از این آپشن ها عبارت اند از :

  • سنسور ترمز اضطراری برای جلوگیری از برخورد به خودرو یا عابر پیاده
  • ترمز اتوماتیک بدون دخالت انسانی
  • سنسور انحراف از خطوط
  • کروز کنترل تطبیقی

مشخصات فنی تویوتا Rav4 ۲۰۱۷

در بخش فنی Rav4 جدید مجهز به یک پیشرانه ی چهار سیلندر 2.5 لیتری می باشد که این پیشرانه می تواند قدرتی معادل 176 اسب بخار ایجاد نماید که این میزان برای این خودرو واقعا عالی است . گیربکس این خودرو نیز بسیار عملکرد مناسبی نسبت به مدل های قبلی دارد که باعث شده است گیربکس و پیشرانه با یکدیگر به خوبی هماهنگ شوند و عملکرد کلی خودرو بهبود یابد .

تویوتا Rav4 ۲۰۱۷

به طور کلی تویوتا Rav4 در سه دسته بنزین‌سوز، گازوئیل یا دیزلی و هیبرید عرضه می شود که هر کدام از این مدل ها در تیپ های مختلفی مانند پایین رده LE و بالاتر XLE و قویتر SE اسپرت و نهایتاً Limited دسه بندی می شود .

در سال 2017 مدل جدیدی به این مجموعه اضافه شد که در نوع گازوئیلی و هیبرید قرار می گیرد که نام تجاری آن پلاتینیوم می باشد.

جمع بندی

به طور کلی این محصول از کمپانی تویوتا یکی از SUV های با کیفیت و کم دردسر موجود در بازار محسوب می شود که بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد و با توجه به آپشن هایی که ارائه می دهد یک خودرو ی خوب و با کیفیت و ایده آل به حساب می آید.

منبع: حجره

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها