کد خبر : 13391

نسخه سدان مرسدس بنز A کلاس چه مشخصاتی دارد؟

نسخه سدان مرسدس بنز A کلاس چه مشخصاتی دارد؟

سدان مرسدس بنز کلاس A مدل ۲۰۱۹، مدل پایه جدید این برند در ایالات متحده است.

به گزارش خودروتک ، قیمت این خودرو از ۳۲۵۰۰ دلار شروع شده و خریدار می تواند با استفاده از برنامه سفارشی سازی این خودروساز، ایده خود را روی این خودروی چهار در پیاده کند. انتخاب تمام آپشن های موجود، قیمت این خودرو را به ۵۳۶۶۰ دلار می رساند.

مرسدس سدان کلاس A را در دو مدل ارائه می دهد. مدل پایه این خودرو A220 دیفرانسیل جلو است در حالی که A220 4Matic چهار چرخ فعال نیز با قیمت ۳۴۵۰۰ دلار عرضه می شود. هر دوی این مدل ها اختصاصا با موتور ۲٫۰ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت ۱۸۸ اسب بخار و متصل به گیربکس دو کلاجه هفت سرعته ارائه می شوند.

خریداران می توانند برای بدنه این خودرو از بین ۹ گزینه رنگ و ۶ گزینه طراحی رینگ انتخاب داشته باشند. بسته ارتقایی بدنه AMG Line با قیمت ۲۶۰۰ دلار مجموعه ای از تجهیزات مازاد از جمله رینگ های ۵ پره ۱۸ ایتچی، تزئینات کرومی جلوپنجره، دیسک های ترمز مشبک، سیستم تعلیق کوتاه تر و غیره را به همراه دارد. نسخه ۲۹۰۰ دلاری این بسته ارتقایی شامل تزئینات مشکی بدنه به همراه دیگر تجهیزات نیز هست. بسته ارتقایی روشنایی بدنه ۹۰۰ دلاری نیز شامل چراغ های جلوی فول LED با نور بالای خودکار است.

کابین این خودرو هشت رنگ برای تودوزی و چهار گزینه تریم ارائه می شود. خریداران می توانند صندلی های گرم شونده را با قیمت ۵۸۰ دلار و یا به همراه آپشن تهویه با قیمت ۱۰۳۰ دلار برای این خودرو انتخاب کنند. فرمان گرم شونده با قیمت ۲۵۰ دلار و روشنایی LED 64 رنگ نیز با قیمت مازاد ۳۱۰ دلار برای این خودرو ارائه می شوند.

بسته های ارتقایی بیش تری نیز با قیمت های متفاوت برای این خودرو موجود هستند.

 

 

منبع: بازتاب

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها