کد خبر : 12337

جدال ب ام‌ و M5، مرسدس GT4، پورشه پانامرا و تسلا مدل S + فیلم

جدال ب ام‌ و M5، مرسدس GT4، پورشه پانامرا و تسلا مدل S + فیلم

دوست دارید رقابتی جذاب بین خودروهای آلمانی و آمریکایی تماشا کنید؟ پس این ویدئو را از دست ندهید.

به گزارش خودروتک، در ویدئو جدیدی که اخیرا توسط سایت Carwow منتشر شده، رقابت جذابی را بین خودروهای بی‌ام‌و M5 Competiton، مرسدس بنز AMG GT4، پورشه پانامرا توربو S E هیبریدی و تسلا مدل S مشاهده خواهید کرد. این خودروها جزء سریع‌ترین سدان‌های موجود در بازار هستند. تنها جای خالی مرسدس بنز E63 حس می‌شود، که نمونه AMG GT 4 جای آن را پر خواهد کرد.

رقابت بین سدان های جذاب

اما این خودروها چگونه در مقابل هم رقابت خواهند کرد؟ اولین رقابت در مسیر ۴۰۰ متری درگ انجام می‌شود. با وجود اینکه تمامی خودروها از سیستم کنترل شروع حرکت بهره می‌برند، اما تسلا مدلS P100 D سه خودروی دیگر را نابود می‌کند. تسلا مدل S در مسیر ۴۰۰ متری زمان ۱۰.۸ ثانیه را ثبت می‌کند که برای یک سدان استاندارد بسیار غیرعادی به نظر می‌رسد. پورشه و مرسدس بنز کندتر هستند اما با این وجود موفق به ثبت زمان‌های ۱۱ ثانیه‌ای شدند.

tesla model S / تسلا مدل S

طی کردن مسیر مسابقه درگ برای بی‌ام‌و M5 هم در مدت زمان ۱۲.۴ ثانیه انجام می‌گیرد. به‌گفته مت واتسون از سایت Carwow، مشکل بی‌ام‌و از سیستم کنترل شروع حرکت آن ناشی می‌شود که گاهی در تعویض سریع دنده‌ها در محدوده قدرتی موتور، باز می‌ماند. واتسون می‌گوید در آخرین تلاش درگ با بی‌ام‌و M5 Competition و عملکرد مناسب سیستم کنترل شروع حرکت، زمان ۱۱.۱ ثانیه ثبت شده است که در این مسابقه در مقام دوم و پابه‌پای AMG قرار می‌گیرد.

مسابقه بعدی ،درگ در حال حرکت بود که مرسدس بنز AMG GT 4 توانست با استفاده از تعلل تسلا، با فاصله اندکی پیروز شود. پس از نوبت به رقابت ترمزگیری رسید. در این رقابت هم تسلا پیروز شد و بی‌ام‌و با فاصله‌ای نزدیک در مقام دوم جای گرفت.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها