کد خبر : 10236

هرآنچه درباره تویوتا راو4 مدل 2019 می دانیم + تصاویر

هرآنچه درباره تویوتا راو4 مدل 2019 می دانیم + تصاویر

تویوتای استرالیا جزئیات بیش تری در مورد تویوتا RAV4 مدل ۲۰۱۹ منتشر کرده و ادعا می کند که این خودرو دارای بهترین ایمنی در کلاس خود خواهد بود.

به گزارش خودروتک، صرف نظر از مدل، این شاسی بلند متوسط با کروز کنترل انطباقی، سیستم ایمنی پیش گیری از تصادف با شناسایی عابرپیاده و دوچرخه سوار، هشدار تغییر مسیر، شناسایی علائم راهنمایی و نور بالای خودکار عرضه می شود.

RAV4 هم چنین با مانیتور نقاط کور، هشدار ترافیک پشت، دوربین دید پشت، سنسورهای پارک در دو طرف و هفت کیسه هوا است.

اگرچه گیربکس دستی در این خودرو ارائه نمی شود، اما مدل های اتوماتیک این خودرو دارای قابلیت توقف و حرکت در کروز کنترل اکتیو و کمک ثبات در مسیر خواهد بود.

 

جلب توجه

تویوتا سال گذشته با ارائه مجموعه Safety Sense 2 به صورت استاندارد در کرولا توجه ها را به خود جلب کرد. به نظر می رسد باقی طیف مدل های این خودروساز نیز به تدریج از تمرکز بر تکنولوژی های ایمنی بهره خواهند برد.

زمانی که این خودرو در سه ماهه دوم ۲۰۱۹ عرضه شود به طور کلی ۱۱ مدل برای آن ارائه خواهد شد. سه نیرومحرکه، چهار نسخه تریم و گزینه دیفانسیل جلو یا چهار چرخ فعال برای این خودرو موجود است.

نیرومحرکه هیبریدی این خودرو در مدل های پایه GX، متوسط GLX و ممتاز کروزر ارائه می شود. هر سه این مدل ها با ساختار دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ فعال ارائه می شوند که تعداد نسخه های برقی آن را به شش مورد می رساند.

 


منبع: رگلاژ

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها