کد خبر : 9895

قیمت های جدید ساندرو و تندر 90 تحویلی اعلام شد

قیمت های جدید ساندرو و تندر 90 تحویلی اعلام شد

عدم اجرای تعهدات گروه خودروسازی سایپا در مورد تحویل خودروهای خانواده رنو شرکت پارس خودرو، نارضایتی‌هایی را برای مشتریان این گروه خودروسازی ایجاد کرده است.

به گزارش خودروتک، با خروج یک جانبه آمریکا از توافق هسته ای (برجام) و اعمال تحریم های ظالمانه علیه صنعت خودرو کشور، شرکت رنو فرانسه به پیروی از این سیاست و با تعلیق فعالیت های خود در ایران، موجب شده تولیدات گروه رنو شامل تندر 90، پارس تندر، ساندرو و ساندرو استپ وی در شرکت پارس خودرو کاهش داشته باشد که این امر زمینه بروز تاخیر در تحویل این محصولات به مشتریان را فراهم کرده است.

به تازگی قیمت محصولات رنو برای تعهدات قبلی از سوی شرکت سایپا اعلام شده است. شرکت رنو از بازار ایران خارج شده است که این موضوع، تامین قطعات موردنیاز را مشکل کرده بود.

در حالی که سایپا و پارس خودرو خبر از عدم امکان تامین قطعات خودروهای رنو داده بودند و خریداران را تشویق به تغییر خودروهای سفارشی خود کرده بودند، هم اکنون قیمت این دستگاه ها را اعلام کرده است. این قیمت ها برای پیش فروش تا تاریخ  30 دی است.

پارس خودرو

پیش از این نیز شرکت های ایران خودرو و سایپا اعلام کردند خودروهای پیش فروش تا پایان دی ماه 97 را با قیمت قدیم تحویل خریداران می دهند.


منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها