کد خبر : 82071

این شما و این هم پراید 255 میلیونی!

این شما و این هم پراید 255 میلیونی!

قیمت خودروهای داخلی امروز هم با توجه به نوسان نرخ دلار بالا رفت و رکورد جدید زد. محصولات پرفروش ایران خودرو و سایپا به طور میانگین به ترتیب ۲۰ و ۱۰ میلیون افزایش قیمت را به ثبت رسانند.

به گزارش خودروتک به نقل از اقتصادآنلاین؛  با اینکه فعالان بازار خودرو انتظار داشتند که تعطیلات و رکوردزنی‌های پی‌درپی اخیر باعث شود تا این هفته شاهد نوسان اندک قیمت خودروها باشیم اما این اتفاق نیفتاد و خودروهای داخلی با افزایش قیمت چشم‌گیر روانه بازار شدند.

افزایش قیمت خودروهای داخلی درحالی است که واردات خودرو پس از ۵ سال بالاخره محقق شده است. سخنگوی وزارت صمت در این باره گفته است: ثبت سفارش خودرو تا پایان هفته آینده به ۴۰ هزار دستگاه خواهد رسید و همزمان عرضه و فروش خودروها به صورت تحویل فوری و سه ماهه از هفته سوم دی ماه در بورس کالا برنامه‌ریزی شده است.

همچنین او درباره شایعه حذف قرعه‌کشی خودرو گفته است:  قرعه کشی خودرو همچنان‌ طبق روال گذشته برای خودروهایی که هنوز در بورس عرضه نشده‌اند انجام خواهد شد و حذف نشده است.

در ادامه قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییرات آنها نسبت به سه شنبه هفته پیش (۲۹آذرماه) را می‌خوانید.

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نسبت به روز گذشته تغییر نکرد و حوالی ۴۳۰ میلیون تومان قیمت خورد. البته این خودرو هفته گذشته ۳۸ میلیون ارزان تر بود.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز هم  ۲۰ میلیون بالا رفت و به ۴۹۰ میلیون رسید درحالی که هفته گذشته ۴۵۵ میلیون تومان قیمت داشت.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما امروز با افزایش ۲۰ میلیونی به ۵۹۰ میلیون تومان رسید، درحالی که سه شنبه هفته گذشته ۴۰ میلیون ارزان تر بود و ۵۵۰ فروخته می شد.

قیمت سمند EF۷   نسبت به دیروز ۵ میلیون گران شد و به ۴۶۰ میلیون رسید. این خودرو هفته گذشته ۴۰ میلیون ارزان تر بود.

قیمت تارا دنده ای هم با افزایش ۳۰ میلیونی حوالی  ۶۰۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود، این خودرو هفته پیش ۵۷۰ میلیون بود.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس با افزایش ۲۰ میلیونی به ۷۲۰میلیون رسید اما هفته گذشته ۴۵ میلیون ارزان تر بود و با قیمت  ۶۷۵ تومان فروخته می شد.

قیمت رانا پانوراما پلاس  با افزایش ۲۰ میلیونی به ۵۱۰ میلیون تومان رسید. رانا پانوراما پلاس خودرو دوشنبه هفته گذشته ۴۶۰ میلیون بود.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون گران شد و به  ۲۵۵ میلیون تومان رسید. درحالی که هفته گذشته ۲۲۷میلیون بود، یعنی ۳۷ میلیون افزایش در یک هفته.

پراید ۱۳۱ هم ۱۰ میلیون گران شد و به ۲۴۵ میلیون رسید. قیمت پراید ۱۳۱ طی یک هفته ۲۸ میلیون گران شده است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون بالا رفت و ۲۸۵ میلیون تومان شد. این خودرو اما طی یک هفته اخیر ۳۵ میلیون گران شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ با افزایش ۱۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون تومان رسید. این خودرو هفته گذشته ۳۵ میلیون ارزان تر بود.

قیمت کوییک دنده ای R نیز ۱۰ میلیون گران شد و به ۳۰۰ میلیون رسید، قیمت این خودرو هفته گذشته ۲۷۰ میلیون تومان بود یعنی ۳۰میلیون تومان ارزان تر.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها