کد خبر : 81825

افزایش دسته جمعی قیمت این خودروها

افزایش دسته جمعی قیمت این خودروها

کمبود عرضه در بازار خودرو دوباره سیر صعودی قیمت‌ها را آغاز کرد و از آن بدتر بازار را به دست واسطه ها انداخته است. طی یک ماه اخیر که نوسانات شدید آغاز شده، میزان افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا نیز نزدیک به یکدیگر است، گویی شیب نمودار تغییر قیمت محصولات هر دو خودروساز داخلی در یک رقابت داغ به سمت صعودی شدن می‌رود.

به گزارش خودروتک به نقل از اقتصادآنلاین؛ به نظر می‌رسد تعلل در آزادسازی دوباره واردات خودرو بالاخره کار دست بازار خودرو داد و دیگر حتی خبر به مرز رسیدن خودروهای خارجی هم نمی‌تواند تب داغ افزایش قیمت‌ها در پاییز سرد امسال را خاموش کند.

اگرچه مسئولان از رشد  ۵.۷ درصدی تولید خودرو نسبت به سال گذشته خبر می‌دهند اما کارشناسان همچنان عرضه کم و خریدوفروش دلالان را نتیجه رکورد زنی‌ این روزهای بازار خودرو می‌دانند.

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ پس از ثبت افزایش ۱۴ میلیون تومانی و رسیدن به ۳۴۵ میلیون تومان در معاملات روز یکشنبه تغییری نداشت و معاملات روز دوشنبه را با همان قیمت دیروز آغاز می کند.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم که ۱۲ میلیون افزایش ثبت کرده بود و ۴۱۰ میلیون تومانی شده بود، بدون تغییر بود.

قیمت پژو پارس LX هم بدون تغییر بود و ۴۴۰ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت رانا پانوراما که در معاملات روز شنبه افزایش ۹ میلیون تومانی ثبت کرده بود و به ۳۹۲ میلیون تومان رسید، روز یکشنبه بر همان قیمت ماند.

قیمت سمند (سورن پلاس بنزینی) که شنبه ۱۲ میلیون بالا رفته بود نیز در معاملات روز دوشنبه بدون تغییر حوالی ۳۷۵ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت سایپا

قیمت تیبا صندوقدار با ثبت ۸ میلیون تومان افزایش در روز شنبه معاملات امروز را بدون تغییر در حوالی ۲۱۹ میلیون تومان استارت زد.

قیمت کوییک R   به ۹ میلیون تومان افزایش در روز اول هفته قانع شد و بدون نوسان ۲۳۹ میلیون تومان اعلام شد.

شاهین هم ۵ میلیون افزایش قیمت داشت. قیمت شاهین با این افزایش به ۳۹۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید (۱۱۱‌ SE) هم نسبت به روز گذشته ثابت ماند و ۱۲۴ میلیون تومان معامله شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها