کد خبر : 81780

قیمت 3 مدل جدید پژو 207 اعلام شد

قیمت 3 مدل جدید پژو 207 اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما و معمولی را اعلام کرد.

به گزارش خودروتک ، ایران خودرو در عرضه اخیر پژو ۲۰۷ در بورس کالا، دو تیپ جدید از پژو ۲۰۷ اتوماتیک را به فروش رساند. پس از خروج ۲۰۷ اتوماتیک ۴ سرعته از خط تولید، تنها یک تیپ از پژو ۲۰۷i اتوماتیک آن هم با گیربکس ۶ سرعته، موتور تیوفایو پلاس و رنگ‌آمیزی دو رنگ به‌نام MC عرضه شد؛ خودرویی که به واسطه رنگ‌آمیزی عجیب و در عین حال بد‌ رنگ نتوانست نظر مشتریان را به خود جلب کند. اما اکنون نسخه سقف شیشه ای و سقف فلزی معمولی هم به خط تولید ایران خودرو آمده و فرآیند عرضه آن آغاز شده است.

پژو ۲۰۷ به‌عنوان محصول محبوب و پرطرفدار در بازار خودروی کشور، همواره با تقاضای زیادی مواجه بوده؛ به ویژه نسخه اتوماتیک آن که در دو تیپ سقف شیشه ای و معمولی با تیراژ بالایی در خط تولید حضور داشت. پس از آنکه ایران خودرو با هدف ارتقای پیشرانه و گیربکس، نمونه ۴ سرعته را از خط تولید خارج کرد، تنها یک تیپ جدید با رنگ‌آمیزی دورنگ، جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT و پیشرانه TU5 پلاس جایگزین نمونه‌های قبلی شد.

با توجه به انتقاد مشتریان از ظاهر ۲۰۷ MC شاهد بودیم که تقاضای این محصول با کاهش جدی مواجه شد. ایران خودرو برای رفع این مشکل و پاسخگویی به نیاز بازار از این پس پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته را در سه تیپ به بازار عرضه می کند؛ تیپ پایه با سقف فلزی و بدنه یک رنگ، تیپ دوم با نام ۲۰۷ مولتی کالر که سقف و تریم داخلی آن رنگ آمیزی قرمر دارد و گران ترین نسخه این خودرو که به سقف پانوراما مجهز شده است.

 
مدل خودرو قیمت پایه (تومان) قیمت مصرف کننده (تومان)

 

پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶‌سرعته با موتور TU5 پلاس

۲۷۹.۶۰۰.۰۰۰ ۳۱۷.۵۱۱.۰۰۰

207

 

پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶‌سرعته مولتی کالر (دورنگ) با موتور TU5 پلاس

۲۸۰.۷۱۳.۰۰۰ ۳۱۸.۷۷۵.۰۰۰

 

پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶‌سرعته پانوراما (سقف شیشه‌ای) با موتور TU5 پلاس

۲۸۵.۴۰۰.۰۰۰ ۳۲۴.۰۹۷.۰۰۰
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها