کد خبر : 81432

قیمت جدید خودرو در بازار + پژو 206 پرواز کرد

قیمت جدید خودرو در بازار + پژو 206 پرواز کرد

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت‌ها در این بازار است.

به گزارش خودروتک ، بررسی نوسانات قیمتی در این بازار حاکی از جهش قیمت‌ها است به طوری که در بین خودروهای پراید مدل ۱۳۱ آن از ۱۸۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۶ میلیون تومان رسیده‌است.

در بین خودروهای پژو نیز این جهش قیمت‌ها مشهود است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۸۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۹۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۳۰۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده‌است و ۳۱۶ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

پژو پارس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۳۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده‌است و ۴۱۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای رانا نیز در این مدت از جهش قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که رانا پلاس مدل ۱۴۰۰ از ۳۱۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۱۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۲۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۳۰ میلیون تومان رسیده‌است و رانا پلاس پانوراما مدل ۱۴۰۰ نیز از ۳۴۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۵۵ میلیون تومان رسیده‌است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده‌است:

رانا از ۳۵۰ میلیون‌ تومان گذر کرد/ آخرین قیمت تیبا، دنا، سمند و پژو

 

 
منبع: خبر آنلاین

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها