کد خبر : 81155

عقب نشینی قیمت پژو ۲۰۶

عقب نشینی قیمت پژو ۲۰۶

بازار خودرو پس از آنکه روز شنبه با جهش‌های عجیب و غریبی همراه شده بود، در جریان معاملات روز گذشته کمی آرام گرفت. ابتدای هفته شاهد افزایش‌های چند میلیونی خودروهای محبوب داخلی بودیم؛ به عنوان مثال قیمت پژو پارس افزایش ۹ میلیونی را ثبت کرد و یا قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۵ میلیون تومان افزایش یافت. همانگونه که کارشناسان عنوان کرده بودند، ‌اصلی ترین متغیر بازار خودرو،‌ قیمت دلار و انتظارات تورمی است و تا زمانی که قیمت دلار در سطح فعلی باقی بماند نه تنها نباید انتظار کاهش قیمت خودرو را داشت بلکه شاید افزایش قیمت‌ها دور از انتظار نباشند.

به گزارش خودروتک به نقل از اقتصادآنلاین؛ با وجود اینکه روز گذشته پس از چند روز ثبات نسبی در قیمت ها بازار خودرو با موج جدیدی از افزایش قیمت ها مواجه شده بود، امروز بازار مجددا ثبات قیمت ها را تجربه کرد و هیچ خودرویی به جز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ شاهد تغییر قیمت نبود.

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که به تازگی با افزایش ۱ میلیون تومانی همراه بود در معاملات روز یکشنبه با یک میلیون تومان کاهش ۳۰۹ میلیون تومان ثبت شد.

قیمت پژو پارس LX هم پس از جهش ۹ میلیون تومانی روز شنبه، در معاملات روز یکشنبه بدون تغییر باقی ماند. قیمت پژو پارس LX اکنون در بازار ۳۹۴ میلیون تومان به ثبت می رسد.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما بدون تغییر ۶۰۵ میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت تارا دنده ای هم بدون تغییر ۴۴۰ میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت ایران خودرو

قیمت سایپا

قیمت تیبا هاچبک بدون تغییر بود و با ثبات نسبی در هفته های گذشته ۲۰۳ میلیون تومان معامله شد.

قیمت ساینا هم تغییری نداشت. قیمت ساینا در بازار با این روند نسبتا ثابت در بازار ۲۰۵ میلیون تومان اعلام می شود.

قیمت کوییک معمولی بدون تغییر ۲۰۸ میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت شاهین هم بدون تغییر ۳۶۰ میلیون تومان اعلام شد

قیمت سایپا

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها