کد خبر : 80803

افزایش ۹ میلیونی قیمت پژو پارس + قیمت سایر خودروها در بازار

افزایش ۹ میلیونی قیمت پژو پارس + قیمت سایر خودروها در بازار

درحالیکه بازار خودرو هفته گذشته نسبت به اتفاقات پیرامون برجام و افزایش نرخ ارز واکنش چندانی نشان نداد و افزایش خاصی در قیمت ها شکل نگرفت، به نظر با تثبیت نرخ ارز قیمت ها در بازار درحال افزایش باشند و بازار خودرو امروز افزایش های قابل توجهی به ثبت رساند. به عنوان مثال پژو پارس XU۷ ۹ میلیون و پراید هم ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشتند.

به گزارش خودروتک به نقل از اقتصادآنلاین؛ هفته گذشته با توجه به رسیدن اخبار نه چندان امیدوارکننده از برجام و افزایش قیمت دلار، بسیاری از فعالان بازار خودرو انتظار افزایش قیمت ها را داشتند درحالیکه تا پایان هفته گذشته شاهد اتفاق خاصی در بازار نبودیم. اما در این هفته با توجه به عدم تغییر شرایط حاکم و تثبیت قیمت ارز، قیمت ها در بازار خودرو در حال افزایش هستند و به نظر می رسد اگر شرایط حاکم برجامی و ارز تغییر چندانی نکند همچنان شاهد این دست افزایش ها باشیم.

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با ۵ میلیون تومان افزایش همراه بود. با این افزایش ۵ میلیونی قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۳۰۵ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم مانند قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با ۵ میلیون افزایش به ۳۶۵ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما پس از ۲ میلیون تومان افزایش قیمت در هفته گذشته امروز هم با ۵ میلیون افزایش دیگر همراه بود. با مجموع این افزایش ها قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۴۱۰ میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت پژو ۴۰۵ SLX با ۳ میلیون تومان افزایش به ۳۴۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو پارس XU7 هم با افزایشی ۹ میلیون تومانی به ۳۱۷ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو پارس LX هم مانند قیمت پژو پارس XU7 افزایشی بود. قیمت پژو پارس LX با ۵ میلیون تومان افزایش به ۳۷۷ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو پارس ELX-TU5 هم دستخوش تغییر شد و قیمت این خودرو با افزایشی ۳ میلیون تومانی همراه بود. قیمت پژو پارس ELX-TU5 در بازار ۴۲۲۰ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت دنا معمولی هم با ثبت افزایش ۳ میلیون تومانی به ۴۰۵ میلیون تومان رسید.

قیمت دنا توربو اتوماتیک که هفته گذشته در مجموع ۵ میلیون افزایش داشت امروز هم با ثبت افزایش ۵ میلیون تومانی به ۵۱۵ میلیون تومان رسید.

قیمت تارا دنده ای و قیمت تارا اتوماتیک هم شاهد تغییر بود. قیمت تارا دنده ای با ۳ میلیون افزایش به ۴۳۵ میلیون تومان و قیمت تارا اتوماتیک با ۵ میلیون افزایش به ۵۸۵ میلیون تومان رسید.

قیمت رانا پانوراما هم ۵ میلیون تومان افزایش داشت. با این افزایش قیمت رانا پانوراما به ۳۴۵ میلیون تومان رسید.

قیمت ایران خودرو

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۱۱  با ۲ میلیون تومان افزایش همراه بود و به ۲۰۴ میلیون تومان رسید.

قیمت ساینا هم ۱ میلیون تومان افزایش داشت. قیمت ساینا با این افزایش ۱ میلیون تومانی به ۲۰۵ میلیون تومان رسید.

قیمت کوئیک معمولی هم ۵ میلیون افزایش داشت و در نتیجه این افزایش این خودرو به قیمت ۲۰۵ میلیون تومانی رسید.

قیمت کوئیک R هم مانند قیمت کوئیک معمولی ۵ میلیون تومان افزایش داشت . قیمت کوییک R در نتیجه این افزایش به ۲۱۲ میلیون تومان رسید.

قیمت سایپا

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها