کد خبر : 80664

در آخر هفته کدام خودروها ارزان شدند؟

در آخر هفته کدام خودروها ارزان شدند؟

دلار صعودی است و این موضوع می تواند دوباره قیمت ها در بازار خودرو را افزایشی کند. از سوی دیگر، سیاستگذار تلاش دارد با انتشار اخباری از وارادات خودرو، افزایش تولید خودروسازان و حتی پایان فروش خودرو در سامانه یکپارچه این ایده را القا کند که شرایط بازار خودرو رو به بهبود است. برآیند چنین شرایطی را می توان در ثبات قیمتی و ادامه رکود بازار خودرو مشاهده کرد. البته باید توجه داشت که تعطیلی های نیمه اول مهر ماه و همچنین شرایط مبهم سیاسی و اقتصادی، از دیگر موضوعاتی است که بر رکود بازار تاثیر گذاشته است.

به گزارش خودروتک به نقل از اقتصادآنلاین؛ درحالیکه انتظار می رفت بازار خودرو نسبت به اعلام خبر ادامه فرآیند واردات خودرو واکنش نشان دهد و یا خبر توقف فعالیت سامانه یکپارچه فروش بازار خودرو را اندکی تکان دهد، اما همچنان بازار خودرو شرایط راکد همراه با ثبات نسبی قیمت ها را دنبال کرد.

در هر صورت به نظر می رسد مهمترین عامل اثرگذار این روزها بر بازار خودرو و روند قیمت ها در آن اخبار برجامی و قیمت دلار باشد که شرایط پرنوسانی را تجربه می کند.

قیمت ایران خودرو

امروز هم مطابق روز گذشته محصولات گروه ایران خودرو تغییر قیمت چندانی به ثبت نرساندند و به نظر می رسد بازار خودرو همچنان در انتظار انتشار خبر قطعی از برجام و تثبیت قیمت دلار است. همچنین اخبار منتشر شده در خصوص تداوم فرآیند واردات خودرو حداقل امروز بر روی بازار خودروهای ایران خودرو بی تاثیر بوده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ پس از افزایش قیمت در هفته های گذشته و ورود مجدد به کانال ۳۰۰ میلیون تومانی همچنان بدون تغییر مانده است. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز هم بدون تغییر ۳۰۰ میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت دنا توربو اتوماتیک که در ابتدای هفته افزایش ۳ میلیون تومانی داشت و قیمت این خودرو در بازار به ۵۰۸ میلیون تومان رسیده بود، امروز هم قیمت دنا توربو اتوماتیک دستخوش تغییر شد. قیمت دنا توروبو اتوماتیک با ۲ میلیون افزایش امروز در بازار خودرو ۵۱۰ میلیون تومان اعلام شد.

 

قیمت ایران خودرو

قیمت سایپا

 محصولات گروه سایپا که دو روز ابتدایی هفته را با حداقل تغییر قیمت سپری کردند و نوسان قیمت در این گروه خودرویی به گونه ای بود که شنبه تعدادی از محصولات سایپا کاهش قیمت داشتند و روز گذشته هم تعدادی از خودروهای سایپا شاهد افزایش قیمت بودند، محصولات سایپا امروز برخلاف روند دو روز گذشته بدون تغییر قیمت بودند.

قیمت پراید ۱۳۱ که روز گذشته با افزایش ۲ میلیون تومانی همراه بود امروز بدون تغییر باقی ماند. قیمت پراید ۱۳۱ در بازار همان ۱۸۴ میلیون تومان روز گذشته اعلام شد.

قیمت تیبا هاچبک هم که در ابتدای هفته کاهشی دو میلیون تومانی به ثبت رسانده بود امروز همانند روز گذشته بدون تغییر بود. قیمت تیبا هاچبک در بازار ۲۰۳ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت ساینا هم پس از افزایش ۱ میلیون تومانی در روز یکشنبه امروز بدون تغییر همان ۲۰۳ میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت سایپا

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها