کد خبر : 80480

قیمت کوییک به پژو 207 رسید

 قیمت کوییک به پژو 207 رسید

بازار خودرو همچنان راکد است و در این هفته با توجه به تعطیلی‌ها، این رکود تشدید شده است. واردات خودرو هم که به عنوان راهی برای کنترل بازار از ابتدا در دستور کار وزارت صمت قرار گرفته بود همچنان در ابهام قرار دارد و به عقیده افرادی همچون دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، نباید به این زودی ها انتظار ورود خودروهای وارداتی را داشت. با این شرایط به نظر می رسد بازار خودرو همچنان با رکودی سنگین همراه باشد.

به گزارش خودروتک به نقل از اقتصادآنلاین؛‌ پس از یک روز تعطیلی بازار خودرو امروز هم در گروه محصولات ایران خودرو شاهد اتفاق خاصی نبود و قیمت اکثر محصولات این گروه خودرویی بدون تغییر بود. پژو ۲۰۷ مولتی کالر (MC) که از خودروهای جدید ایران خودرو به حساب می آید و در کارخانه قیمتی حدود ۳۱۸ میلیون تومانی دارد، در بازار امروز از خودروهایی بود که شاهد تغییر قیمت بود.

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما که از اواخر مرداد ماه شروع به کاهش کرده است و از ۴۰۷ به ۴۰۴ میلیون تومان رسیده بود، امروز هم با یک میلیون کاهش دیگر همراه بود و در بازار امروز قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۴۰۳ میلیون تومان به ثبت رسید.

نسخه جدید پژو ۲۰۷ یعنی پژو ۲۰۷ مولتی کالر محصول تازه وارد ایران خودرو هم امروز شاهد کاهش قیمت بود. قیمت پژو ۲۰۷ مولتی کالر امروز در بازار آزاد با ۲ میلیون تومان کاهش به ۴۶۸ میلیون تومان رسید تا اختلاف قیمت این خودرو با کارخانه به ۱۵۰ میلیون تومان برسد.

قیمت پژو پارس LX که هفته گذشته پس از مدت ها ثبات با ۲ میلیون تومان افزایش به ۳۷۲ میلیون تومان رسیده بود، امروز بدون تغییر بود. به نظر می رسد با توجه به تعطیلی های این هفته قیمت پژو پارس LX روند صعود خود را متوقف کرده و باید دید هفته آینده قیمت این خودرو چه تغییری می کند؟

قیمت دنا معمولی که در ابتدای شهریورماه با افزایشی ۷ میلیون تومانی به ۴۰۲ میلیون تومان رسیده بود این روز ها با ثبات کامل بر روی ۴۰۲ میلیون تومان ثابت مانده و امروز هم قیمت دنا معمولی در بازار خودرو ۴۰۲ میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت ایران خودرو

قیمت سایپا

محصولات سایپا که به نسبت گروه محصولات ایران خودرو شرایط آرامتری را در بازار تجربه می کنند و در اوج تلاطم بازار هم تغییرات به نسبت کمتری نسبت به محصولات ایران خودرو داشتند این روزها هم ثبات نسبتا کاملی را تجربه می کند و اکثر محصولات این گروه خودروسازی بدون تغییر قیمت هستند.

قیمت تیبا هاچبک که از ۲۰۷ میلیون تومان در فروردین ماه تا قیمت ۲۰۲ میلیون تومانی هم پایین آمده بود و در روزهای آخر شهریور ماه قیمت تیبا هاچبک ۲۰۴ میلیون تومان به ثبت می رسید، امروز با یک میلیون تومان افزایش همراه بود و ۲۰۵ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت کوییک R نیز با افزایش یک میلیونی دوباره به ۲۰۷ میلیون تومان رسید. قیمت کوییک R که در اواخر اردیبهشت ۲۳۵ بود، در اواخر شهریور به ۲۰۲ میلیون تومان کاهش پیدا کرده بود. حالا دو هفته ای می شود که وارد یک روند صعودی شده است.

قیمت سایپا

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

به نظر نمی رسد با تداوم روند موجود در بازار بتوان انتظار تغییر محسوسی در روند قیمتی بازار داشت و بنا به گفته کارشناسان تا رسیدن خبر از برجام و واردات خودرو بازار همچنان راکد خواهد بود و بازار با همین تغییرات جزئی قیمتی که حاصل اندک معاملات در بازار است به کار خود ادامه خواهد. مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو نیز دراین خصوص به اقتصادآنلاین گفت: با توجه به اشکلات و ابهامات آئین نامه واردات خودرو علاوه بر اینکه نباید به این زودی ها منتظر واردات خودرو باشیم بلکه واردات خودرو نیز نمی تواند تاثیر چندانی بر تنظیم بازار داشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها