کد خبر : 79658

رانا ناگهان گران شد + جدول

رانا ناگهان گران شد + جدول

پس از آنکه قیمت های بازار خودرو در هفته گذشته کاهشی شده بود و درحالیکه روز گذشته پس از چند ماه تاخیر آئین نامه واردات منتشر شد، قیمت ها در بازار خودرو با افزایش همراه بودند. به نظر می رسید، بازار خودرو در واکنش به افزایش قیمت دلار و همچنین موضوعات برجامی کاهش قیمت هایی که هفته گذشته آغاز کرده بود، متوقف کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از اقتصادآنلاین، پژو ۲۰۶ تیپ دو بدون تغییر بود و ۲۹۵ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول هم در مدل  ۱۳۹۹ هم در قیمت خود نغییری نداشت و ۳۵۸ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما تغییری در قیمت خود نداشت و ۴۰۳ میلیون تومان معامله می شود. نسخه اتوماتیک با سقف شیشه ای و در مدل ۱۴۰۰، بدون تغییر بود و ۶۱۰  میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ با ۳ میلیون افزایش ۳۹۵ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی تغییری نداشت و ۲۸۶ میلیون قیمت خورد. این خودرو در نسخه دوگانه هم بدون تغییر بود و ۳۰۴ میلیون تومانی به ثبت رساند.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ با ۴ میلیون افزایش ۳۶۹ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU7، هم ۱ میلیون گران شد و ۳۰۷ میلیون تومان معامله می شود.

پارس ELX-TU5، خودروی جدید ایران خودرو بدون تغییر بود و ۴۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۰۸ بدون تغییر بود و  ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ با ۴ میلیون افزایش ۳۰۶ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو با موتور  EF7،۸ میلیون گران شد و ۳۵۰ میلیون قیمت خورد ۳۳۲ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون افزایش ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک بدون تغییر بود و ۵۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک ۳ میلیون گران شد و ۵۷۸ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم بدون تغییر ۴۴۸ میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس ۲ میلیون گران شد و ۳۰۰  میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای  هم گران شد و ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

1

پراید ۱۱۱ بدون تغییر بود و ۲۰۳ میلیون تومان معامله شد و نسخه ۱۳۱ هم تغییری نداشت و ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ در بازار امروز بدون تغییر بود و ۱۷۸ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت بود و ۳۰۲ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو تغییر قیمت نداشت و ۱۹۸ میلیون تومان معامله شد.

سایناEX بدون تغییر ۲۰۱ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک با ۴ میلیون افزایش ۲۰۷ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار تغییری نداشت و ۲۰۱ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر در بازار ۳۴۸ میلیون تومان اعلام می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون افزایش ۳۶۵ میلیون تومان معامله شد.

2

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها