کد خبر : 79481

پژو پارس ارزان و ارزان تر می شود

پژو پارس ارزان و ارزان تر می شود

بازار خودرو در ادامه روند کاهشی خود امروز هم در برخی مدل های پر متقاضی کاهش البته با اندکی تعدیل به ثبت رساند. به نظر می رسد جو روانی حاکم بر بازار در نتیجه اخبار مثبت برجامی و همچنین کاهش قیمت دلار بتواند قیمت هایی را که در ابتدای سال با افزایش های قابل توجهی همراه بودند،‌ اندکی تعدیل کند.

به گزارش خودروتک به نقل از اقتصادآنلاین؛  پژو ۲۰۶ تیپ دو بدون تغییر ۲۹۸ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول هم در مدل  ۱۳۹۹ هم برخلاف کاهش ۵ میلیونی دیروز، امروز بدون تغییر ۳۶۰ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما ۱ میلیون تومان کاهش دیگر به ثبت رساند و ۴۰۳ میلیون تومان معامله می شود. نسخه اتوماتیک با سقف شیشه ای و در مدل ۱۴۰۰، بدون تغییر بود  و ۶۲۰  میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ با ۲ میلیون تومان کاهش ۳۹۵ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی تغییری در قیمت خود نداشت و ۲۸۸ میلیون قیمت خورد. این خودرو در نسخه دوگانه هم بدون تغییر قیمت ۳۰۵ میلیون تومانی به ثبت رساند.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ با ۲ میلیون کاهش ۳۶۷ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU7، ۴ میلیون تومان ارزان شد و ۳۰۸ میلیون تومان معامله می شود.

پارس ELX-TU5، خودروی جدید ایران خودرو ۳ میلیون کاهش داشت و ۴۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۰۸ بدون تغییر  ۱ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر بود و ۳۰۷ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو با موتور  EF7 تغییری نداشت و ۳۳۲ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با ۳ میلیون کاهش ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک تغییری نداشت و ۵۰۴ میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک تغییری نداشت و۵۸۲ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم بدون تغییر بود و ۴۵۰ میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس بدون تغییر ۳۰۰  میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

خودرو

پراید ۱۱۱ بدون تغییر بود و ۲۰۳ میلیون تومان معامله شد و نسخه ۱۳۱ هم تغییری نداشت و ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ در بازار امروز بدون تغییر بود و ۱۷۸ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ ۵ میلیون ارزان شد و ۳۰۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو ۵ میلیون ارزان شد و ۱۹۸ میلیون تومان معامله شد.

سایناEX با ۱ میلیون کاهش ۲۰۲ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک بدون تغییر ۲۰۵ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار تغییری نداشت و ۲۰۱ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر در بازار ۳۴۸ میلیون تومان اعلام می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ با ۴ میلیون کاهش ۳۶۰ میلیون تومان معامله شد.

خودرو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها