کد خبر : 79453

ریزش ناگهانی قیمت این خودروها

ریزش ناگهانی قیمت این خودروها

همزمان با شنیده شدن زمزمه‌هایی در خصوص احیای مذاکرات هسته‌ای روند قیمت خودروهای چینی موجود در بازار ریزشی شده است.

به گزارش خودروتک ،  قیمت چری تیگو ۷ IE مدل ۱۴۰۰ از یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان ارزان شده است و یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت چانگان CS ۳۵ (مونتاژ) مدل ۱۳۹۸ نیز از روز گذشته تا امروز ۵ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۶۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است و قیمت جک S۳ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ نیز از ۷۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۷۰۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۷ میلیون تومان کاهش یافته است و این خودرو در حال حاضر ۶۶۸ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۷۵۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۷۴۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت برلیانس H۳۳۰ ۱.۶۵ دنده ای مدل ۱۴۰۰ نیز از ۴۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۸۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و ۴۸۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت برلیانس H۳۲۰ ۱.۶۵ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ نیز از ۶۱۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۰۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۵۸۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اسپرت اکسلنت مدل ۱۳۹۹ نیز از ۵۶۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۵۵ میلیون تومان رسیده است و قیمت ام وی ام X۳۳ S گیربکس CVT مدل ۱۳۹۹ نیز در این مدت ۵ میلیون تومان ارزان شده است و ۶۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودروهای چینی در جدول زیر آمده است:

قیمت-خودروهای-چینی

 
منبع: خبر آنلاین

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها