کد خبر : 79249

در کمال تعجب این خودروها گران نشدند ! + جدول

در کمال تعجب این خودروها گران نشدند ! + جدول

بازار خودرو بلاتکلیف تر از گذشته به کار خود ادامه می دهد و معامله گران با اضافه شدن شایعات مبنی بر توافق احتمالی به اخبار پیرامون واردات خودرو دست از همان معاملات اندک هم کشیده اند و پیش بینی می شود، بازار تا مشخص شدن تکلیف واردات و مذاکرات احیای برجام به رکودی سنگین تر از ماه های گذشته برود و سکون قیمت اکثر مدل خودروهای پرتقاضا نیز تاییدی بر این مدعاست.

به گزارش خودروتک به نقل از اقتصادآنلاین؛  پژو ۲۰۶ تیپ دو بدون تغییر  ۲۹۹ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول هم در مدل  ۱۳۹۹ اما ۵ میلیون گران شد و ۳۶۵ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما بدون تغییر قیمت ۴۰۷ میلیون تومان معامله می شود. نسخه اتوماتیک با سقف شیشه ای و در مدل ۱۴۰۰، هم بدون تغییر قیمت بود و ۶۲۵  میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ هم بدون تغییر در قیمت بود و در بازار ۴۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی بدون تغییر ۲۹۳ میلیون قیمت خورد. این خودرو در نسخه دوگانه سوز هم بدون تغییر بود و  قیمت ۳۰۸ میلیون تومانی به ثبت رساند.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۷۴ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU7، هم تغییری در قیمتش نداشت و ۳۱۵ میلیون تومان معامله می شود.

پارس ELX-TU5، خودروی جدید ایران خودرو بدون تغییر در بازار ۴۲۳ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۰۸ بدون تغییر  ۱ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۱۰ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو با موتور  EF7 تغییری نداشت و ۳۳۲ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۴۰۳ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک هم بدون تغییر بود و در بازار ۵۰۵ میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک هم تغییری در قیمت خود نداشت ۵۹۰ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم بدون تغییر ۴۵۵ میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس بدون تغییر ۳۰۰  میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای هم بدون تغییر بود و ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

1

پراید ۱۱۱ با ۱ میلیون کاهش ۲۰۵ میلیون تومان معامله شد و نسخه ۱۳۱ بدون تغییر ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ در بازار امروز با ۱ میلیون کاهش ۱۸۲ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۱۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو بدون تغییر ۲۰۷ میلیون تومان معامله شد.

سایناEX بدون تغییر  ۲۰۵ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک بدون تغییر ۲۰۵ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار هم تغییری در قیمت خود نداشت و ۲۰۲ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ با ۵ میلیون تومان کاهش در بازار ۳۵۰ میلیون تومان اعلام می شود. قیمت مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۳۶۴ میلیون تومان معامله شد.

2

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها