کد خبر : 78569

قیمت کارواش خانگی ماشین + راهنمای خرید

قیمت کارواش خانگی ماشین + راهنمای خرید

در حال حاضر قیمت کارواش رونیکس مدل RP-0110C معادل ۳,۹۸۵,۰۰۰ تومان است.

به گزارش خودروتک ، یکی از بهترین مزایا استفاده از کارواش های خانگی که در بخش اول این راهنمای خرید به آن اشاره میکنیم صرفه جویی آب نسبت به روش های سنتی برای شستشویی خودرو است .

هنگام استفاده از شلنگ برای شستشوی فضا و سطح ، میزان مصرف آب بسیار زیاد خواهد بود ، در حالی که استفاده از کارواش خانگی به میزان قابل توجهی مصرف آب را کاهش می دهد.

اما خرید کارواش خانگی کار آسانی نیست و باید انواع دستگاه کارواش خانگی را بشناسید و راهنمای خرید کارواش خانگی بدانید که در ادامه ای این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

درخصوص کارواش خانگی باید بگوئیم دستگاهی است که به وسیله یک سری تفنگی و نازل می تواند آب را با فشار بسیار زیادی بر روی سطح تعیین شده پمپاژ کند. فشار زیادی که آب هنگام خروج از دستگاه دارد باعث می شود تا آلودگی ها و جرم های موجود به طور کامل از روی سطح پاک شوند. در این مقاله سعی داریم انواع کارواش خانگی و موارد استفاده از آنها را عنوان کنیم تا متقاضیان استفاده از این دستگاه ها بتوانند برحسب نیاز خود کارواش خانگی مناسبی را خریداری نمایند.

در دستگاه کارواش فشار آب خروجی بر ابعاد فیزیکی و اندازه دستگاه مقدم تر است. معمولا فشار خروجی دستگاه که با بار(BAR) یا پوند بر اینچ مربع (PSI) نشان داده می شود بیانگر قدرت دستگاه است.

دستگاه های با فشار کمتر از ۱۰۰ بار (>1500 PSI)برای کاربردهای سبک مناسب هستند. شستشوی خودروی شخصی، مبلمان حیاط، دوچرخه و موتور سیکلت، ابزار باغبانی، وسایل بازی بیرون از خانه و … برخی از کاربردهای این مدل ها هستند.

کارواش با توان خروجی بین ۱۰۰ تا ۱۷۰ بار  (1500~2550 PSI)مدل نیمه صنعتی محسوب می شوند و از آنها می توان علاوه بر کاربردهای قبلی برای شستن فنس، دیوار، پاسیو، پیاده راه ،جرم برداری از کف و… هم استفاده نمود.

 

نام کالا  قیمت (تومان)
کارواش دستی ایزی جت مدل Az seen on ۱۱۸,۰۰۰
کارواش ایزی جت مدل 1001 ۱۱۶,۵۰۰
کارواش ایزی جت مدل TP560
۱۲۲,۲۸۰
کارواش شارژی کلین واش مدل CY-1000 ۱,۵۴۹,۰۰۰
کارواش شارژی مسترتولز مدل 288vf ۱,۹۹۸,۰۰۰
کارواش جاب مدل J2000 ۲,۲۴۰,۰۰۰
کارواش هیوندای مدل HP1480 کد AHP ۳,۰۰۰,۰۰۰
کارواش رونیکس مدل RP-0110C
۳,۹۸۵,۰۰۰
کارواش باس مدل JSR-200 ۴,۱۰۰,۰۰۰
کارواش رونیکس مدل RP-U141 ۴,۳۰۰,۰۰۰
کارواش بوش مدل Aquatak 130 universal ۶,۸۸۰,۰۰۰
کارواش رونیکس مدل RP-1160 ۷,۸۹۵,۰۸۰
کارواش فشار قوی بوش مدل Aquatak 135 Univresal ۸,۸۷۹,۰۰۰
کارواش بوش مدل 135 ۹,۲۹۹,۰۰۰
کارواش کرشر مدل K7 SMART CONTROL 180 Bar ۳۲,۳۰۰,۰۰۰

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها