کد خبر : 78104

خودروهایی که امروز ارزان شدند + جدول

خودروهایی که امروز ارزان شدند + جدول

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش قیمت خودروهای پراید و پژو و افزایش قیمت خودروهای سمند و دنا است.

به گزارش خودروتک به نقل از خبرآنلاین،  بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت خودروهای پراید در بازار در ۲۴ ساعت گذشته است به طوری که پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ از ۱۷۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۱۸۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۵ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای پژو نوسانات قیمتی در ۲۴ ساعت گذشته به نسبت ناچیز بوده است اما خودرو پژو LX ساده مدل ۱۴۰۱ از ۳۸۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۷۸ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای دنا اما نوسانات قیمتی در ۲۴ ساعت گذشته صعودی بوده است به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۹۳ میلیون تومان امروز به ۳۹۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۴۰۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۰۷ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای سمند نیز در این مدت گران شدند به طوری که سمند LX ساده مدل ۱۴۰۱ از ۳۰۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۰۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و ۲۸۹ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت-خودرو-جدید

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها