کد خبر : 76136

نکته عجیب قیمت رانا پلاس سقف شیشه ای | بازار از رانا پلاس پانوراما استقبال نکرد؟

نکته عجیب قیمت رانا پلاس سقف شیشه ای | بازار از رانا پلاس پانوراما استقبال نکرد؟

رانا پلاس سقف شیشه ای در بازار خودرو آنگونه که تصور می شد مورد استقبال قرار نگرفت.

رانا پلاس سقف شیشه ای یکی از محصولات جدید ایران خودرو به حساب می آید. رانا پلاس سقف شیشه ای نسخه ارتقا یافته رانا به حساب می آید. رانا پلاس سقف شیشه ای به پانوراما نیز مشهور است. رانا پلاس سقف شیشه ای اولین محصول ایران خودرو با گیربکش MT6 به حساب می آید. قیمت کارخانه رانا پلاس سقف شیشه ای 228 میلیون و 410 هزار تومان است.

ثبات قیمت رانا پلاس سقف شیشه ای در بازار

در روزهایی که قیمت اغلب خودروهای داخلی در بازار افزایشی است، ثبات قیمت رانا پلاس سقف شیشه ای جالب توجه به نظر می رسد.

بررسی روند قیمت این خودرو در یک ماه اخیر نشان می دهد در شرایطی که قیمت تمامی محصولات ایران خودرو در بازار افزایش یافته است، قیمت رانا پلاس سقف شیشه ای در بازار روی 327 میلیون تومان ایستاده است و تنها نوسان یک تا دو میلیون تومانی دارد که آن هم طبیعی بوده و ناشی از رفتار طبیعی عرضه و تقاضا در بازار است.

آرایش دنده ها در گیربکس شش دنده MT6 رانا پلاس سقف شیشه ای:

قیمت رانا پلاس سقف شیشه ای

نکته ثبات قیمت رانا پلاس سقف شیشه ای

ثبات قیمت رانا پلاس سقف شیشه ای در شرایط کنونی بازار در شرایطی است که این خودرو مجهز به گیربکس شش دنده دستی MT6 است و در دنده شش دور موتور آن در سرعت بالای 100 کیلومتر حدودا 20 درصد کم می شود که در کاهش مصرف سوخت و کاهش فشار روی موتور بسیار موثر است.

یکی از نمایشگاه داران در خصوص علت ثبات قیمت رانا پلاس سقف شیشه ای می گوید که سقف گسترده شیشه ای در خودروهای داخلی هنوز برای بسیاری از مصرف کنندگان امتحان خود را پس نداده است و آنها هنوز ترجیح می دهند خودروهای داخلی را با همان سقف فلزی خریداری کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها