کد خبر : 75673

قیمت کیت فیس لیفت تویوتا لندکروز به مدل 2020 چند؟

قیمت کیت فیس لیفت تویوتا لندکروز به مدل 2020 چند؟

فیس لیفت تویوتا لندکروز به مدل 2020 در ایران رواج زیادی پیدا کرده و افراد برای ارتقا ظاهری خودرو خود اقدام به این تیونینگ می کنند.

به گزارش خودروتک، تویوتا لندکروز یکی از گرانترین خودروهای حال حاضر بازار ایران به حساب می آید. ممنوعیت واردات باعث شده تا تویوتا لندکروز در بازار قیمت کاذبی پیدا کند. تویوتا لندکروز قدیمی مدل 2012 و 2013 اکنون از قیمت نمونه صفر کیلومتر آن در کشورهای همسایه بیشتر قیمت می خورد. تویوتا لندکروز در حال حاضر محبوبترین خودرو برای آفرود رفتن در ایران به حساب می آید. تویوتا لندکروز قدیمی اکنون در ایران به مدل های جدید فیس لیفت و تیونینگ می شوند.

قیمت کیت فیس لیفت لندکروز به 2020

هر چند نسل کنونی تویوتا لندکروزهای موجود در ایران یعنی J200 دیگر کنار رفته و J300 جای آن را گرفته است اما هنوز هم فیس لیفت تویوتا لندکروز به مدل 2020 یکی از جذابترین تغییرات روی این خودرو است که ظاهری بروزتر به آن می دهد.

برای فیس لیفت تویوتا لندکروز به مدل 2020 باید کیت بدنه 2020 تهیه شود. از آنجا که نسل مدل 2020 با خودروهای موجود در ایران یکی است، این تغییرات نیاز به تغییرات اساسی در زیر کار ندارد. قیمت کیت فیس لیفت تویوتا لندکروز 2020 با قیمت های متفاوتی موجود است.

بسته به شرکت سازنده و کیفیت کیت مورد نظر قیمت آن نیز متغییر است. با این حال خبر خوب این است که به دلیل استقبال از فیس لیفت تویوتا لندکروز به مدل 2020 و زیاد شدن تامین کنندگان کیت آن، قیمت کیت فیس لیفت تویوتا لندکروز نسبت به یکی دو سال قبل کاهش زیادی داشته است.

در حال حاضر کف قیمت کیت فیس لیفت لندکروز به 2020 حدود 90 میلیون تومان است. این کیت کامل شامل کاپوت، چراغ ها، جلو پنجره، سپر و دیگر بخش های مورد تعویض می شود. البته این کیت خام بوده و باید رنگ شود که هزینه ای حدود 30 میلیون تومانی خواهد داشت. البته هزینه رنگ هم باز به نسبت کیفیت کار و مهارت نقاش متفاوت است.

بعد از آن کیت های دیگری در محدوده 100 تا 120 میلیون تومان هم در بازار یافت می شوند. در این میان کیت های ساخت شرکت های معتبرتر دنیا نیز کم و بیش و در مراکز خاص تیونینگ قابل عرضه هستند که معمولا با سفارش مشتری وارد می شوند و قیمت های بالایی هم دارند.

تویوتا لندکروز 2020

قیمت کیت فیس لیفت تویوتا لندکروز به مدل 2020 چند؟

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها