کد خبر : 73893

قیمت تارا بالاخره زیر 400 میلیون تومان شد / قیمت شاهین در بازار زیر قیمت کارخانه

قیمت تارا بالاخره زیر 400 میلیون تومان شد / قیمت شاهین در بازار زیر قیمت کارخانه

این روزها قیمت خودرو در بازار کاملا در فاز کاهشی قرار گرفته است.

به گزارش خودروتک، قیمت خودرو در این هفته در مقایسه با هفته گذشته کاهش محسوسی داشته و اکثر خودروهای پرتقاضا تغییر کانال قیمت داشته اند.

کاهش 7 میلیونی قیمت سمند LX

به عنوان مثال می توان به قیمت سمند LX اشاره کرد که از 265 میلیون تومان در اواخر هفته گذشته به 258 میلیون تومان رسیده است. قیمت پژو 405 جی ال ایکس هم از 267 میلیون تومان در همان مقطع زمانی با کاهش 4 میلیون تومانی به 263 میلیون رسید.

قیمت پژو پارس TU5 هم کاهش 5 میلیون تومانی را تجربه کرد و اکنون در محدوده 328 میلیون تومان دور می زند.

قیمت تارا دنده ای زیر 400 میلیون تومان

یکی از مهمترین تحولات بازار خودرو سقوط قیمت تارا دنده ای به زیر 400 میلیون تومان است. قیمت تارا دنده ای هفته گذشته در محدوده 403 میلیون تومان بود اما اکنون به 395 میلیون تومان رسیده است که کاهش قیمت 8 میلیون تومانی می تواند جالب توجه باشد. با این حال قیمت این خودرو هنوز در بازار بیشتر از 100 میلیون تومان بالاتر از کارخانه است که این مساله لزوم بازنگری در قیمت گذاری دستوری خودرو را نشان می دهد.

قیمت شاهین در بازار زیر قیمت کارخانه

نکته دیگر در خصوص تغییرات محسوس بازار خودرو کاهش قیمت شاهین سایپا در بازار به گونه ای است که اکنون نمایشگاه دارها این خودرو را زیر قیمت کارخانه قیمت می دهند.

قیمت شاهین در کارخانه 343 میلیون و 600 هزار تومان است اما قیمت در بازار 342 میلیون تومان اعلام شده است. شاهین را می توان یکی از نمونه های خوب در بحث قیمت گذاری به حساب آورد که مدل قیمت گذاری آن موجب شده تا دست سفته بازان برای مانور روی این خودرو بسته شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها