کد خبر : 69608

به جای خودروی برقی یوز چه محصولات دیگری می توان خرید؟ + جدول

به جای خودروی برقی یوز چه محصولات دیگری می توان خرید؟ + جدول

با توجه به عرضه اولین خودرو برقی ایرانی و قیمت‌گذاری حدودی آن در نرخ ۶۰۰ میلیون تومان، با این مبلغ چه خودروهایی می‌توان خرید؟

به گزارش خودروتک به نقل از تجارت نیوز، پس از دریافت مجوز شماره‌گذاری پلاک اولین خودروی برقی ایرانی (یوز) برخی منتظر اعلام قیمت رسمی آن هستند. هرچند این خودرو هنوز عرضه عمومی و گسترده نداشته اما طبق آخرین پیگیری‌ها نرخ تخمینی برای آن حدود ۶۰۰ میلیون تومان ارزیابی شده است.

آن طور که فعالان بازار خودرو  پاسخ داده‌اند این خودرو هنوز عرضه عمومی نداشته است و احتمالا در عرضه عمومی قیمت آن کمتر از این میزان خواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد در پیش‌خرید تعداد محدود این خودرو هم مشتریان این میزان پرداخت نکرده‌اند اما برای خرید و فروش در بازار نرخ پیشنهادی تعدادی از فعالان بازار خودرو رقمی تا حدود ۶۰۰ میلیون تومان است.

این خودرو دارای موتور ۲۰ اسب بخاری است و هر بار که شارژ باتری آن کامل می‌شود می‌تواند تا ۳.۵ ساعت حرکت کند؛ حداکثر سرعتی که این خودرو دارد ۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

خودروهای هم قیمت با خودرو برقی ایرانی

با توجه به قیمت حدودی خودرو برقی ایرانی در بازار که ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده است، با همین بودجه چه خودروهایی می‌توان خرید؟

در جدول زیر قیمت برخی از خودروهای صفر در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان(هم قیمت با اولین خودروی برقی ایرانی) را مشاهده می‌کنید.

خودروهای-۶۰۰-میلیونی

کانال تلگرام گسترش نیوز

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها