کد خبر : 63641

قیمت ماشین شارژی در بازار | جدول

قیمت ماشین شارژی در بازار | جدول

در حال حاضر برای خرید ماشین شارژی مدل لامبورگینی باید حدود 6 میلیون تومان هزینه کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از اقتصاد آنلاین ، ماشین‌های شارژی نسل جدیدی که برقی هستند و با باتری های شارژ شوند تغذیه می شوند، به خوبی فضای رانندگی با ماشین‌های واقعی‌ را برای کودک شبیه سازی می کنند و تقریبا تمامی آپشن‌های یک ماشین واقعی را دارند. این محصولات دارای تنوع بالا و با طراحی برندهای معروف و مدل‌های روز آنها عرضه می‌شوند. تنوع این اسباب‌بازی کودک بسیار بالاست به گونه‌ای که تمام مدل‌های موجود برندهای معروف خودروهای واقعی که در خیابان‌ها تردد می‌کنند در شکل کوچک شده آن بصورت ماشین شارژی یافت می شوند. مدل‌های سواری، شاسی بلند، جیپ و آفرود از برندهای معروفی نظیر پورشه، مازراتی، بنز، بی ام دابلیو و… در قالب ماشین برقی کودک وجود دارند.

بیشتر ماشین‌ها از پلاستیک سخت ساخته می‌شوند که مقاومت بالایی داشته و قادرند تا در حدود ۵۰ کیلو وزن را تحمل کنند. همچنین در مقابل ضربه نیز تا حد بسیار زیادی مقاوم هستند. تنها مورد مهم در انتخاب بدنه این است که ببینید آیا بدنه از قطر مناسب و اتصالات مناسبی برخوردار است یا خیر!؟

مورد بعدی جنس چرخ‌ها هستند که بهتر است مانند تایر نرم باشند تا سر و صدای زیادی نداشته باشند. علاوه بر این چرخ‌ها نیز دارای کمک فنر باشند که احساس خشکی و اذیت شدن کودک را نداشته باشد.


نکات نگهداری از ماشین شارژی

  • همیشه تا وقتی که شارژ ماشین به طور کامل تخلیه نشده است اقدام به شارژ مجدد آن نکنید.
  • هرگز با شارژر ماشین های دیگر آن را شارژ نکنید، چون همان طور که گفته شد ولتاژ و نوع باتری در ماشین های مختلف با هم متفاوت است و باعث اسیب به باتری و شارژر خواهد شد.
  • اگر قرار است از ماشین‌شارژی برای مدت طولانی استفاده نکنید بهتر است. قطب مثبت را از روی باتری جدا کنید، با این کار طول عمر باتری آن افزایش می یابد.
  • هرگز در سرازیری ها که ماشین خود به خود حرکت می کند برای ترمز گرفتن از دنده عقب استفاده نکنید زیرا موتور ماشین آسیب جدی خواهد دید.
  • هرگز اجازه استفاده از ماشین برای وزن های بیشتر از حد تحمل ماشین ندهید. زیرا بدنه یا چرخ های ماشین شکسته می شود و به موتور ماشین آسیب جدی وارد می شود.

 

قیمت عجیب و میلیونی ماشین های اسباب بازی / جدول

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها