کد خبر : 61504

قیمت پژو ۲۰۶ در خارج از ایران + جدول

قیمت پژو ۲۰۶ در خارج از ایران + جدول

پژو ۲۰۶ از جمله خودروهایی است که همچنان در بازار ایران محبوب است و متقاضیان زیادی دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از گسترش ، اگر بخواهیم به صورت کوتاه به تاریخچه پژو ۲۰۶ اشاره کنیم باید گفت که این خودرو در ۶ تیپ عرضه و تولید آن از سال ۱۹۹۸ یعنی ۲۳ سال پیش شروع شد.

در نهایت نیز تولید این خودرو در اکثر کشورها در سال ۲۰۱۰ متوقف شد. تولید پژو ۲۰۶ در ایران نیز از سال ۱۳۸۰ آغاز شد و هنوز نیز بعد از گذشت ۲۰ سال روند تولید متوقف نشده است.

در طول سالیان تیپ های مختلف این خودرو در ایران عرضه شد. اما در حال حاضر فقط تیپ های ۵ و ۲ به تولید می‌رسد. پیش از این تیپ ۶ این خودرو با گیربکس اتوماتیک نیز به تولید می‌رسد که با وجود داشتن طرفداران زیاد متوقف شد. حال اگر بخواهید یک خودروی اتوماتیک در همین خانواده داشته باشید باید سراغ پژو ۲۰۷ بروید.

قیمت پژو ۲۰۶ در بازار ایران

اما بحث مهم درباره خودرو در ایران قیمت است که یکی از مهم ترین پارامترها محسوب می‌شود. این خودرو در ایران با قیمت بین ۱۱۰ الی ۱۳۰ میلیون تومان با توجه به تیپ ها توسط کارخانه عرضه می‌شود. اما قیمت ها در بازار کاملا متفاوت است. برای خرید یک پژو ۲۰۶ صفر کیلومتر در بازار خودرو باید ۱۹۶ تا ۲۶۸ میلیون تومان هزینه کنید. در بازار خودروهای کارکرده نیز قیمت ها در ارزان ترین حالت ممکن به حدود ۵۵ میلیون تومان می‌رسد.

قیمت پژو ۲۰۶ در خارج از ایران

ما در خارج از کشور قیمت پژو ۲۰۶ چقدر است؟ با وجود این که پژو ۲۰۶ تقریبا یک خودروی از رده خارج محسوب می‌شود اما همچنان برخی از افراد تمایل به خرید این خودرو دارند. این خودرو در گران ترین و بهترین حالت ممکن از لحاظ ظاهری و کارکرد با قیمت ۷ هزار و ۷۰۰ دلار در خارج از کشور فروخته می‌شود. در صورتی که با قیمت دلار آزاد حدود ۲۳ هزار تومانی نرخ این خودرو را حساب کنیم حدود ۱۷۷ میلیون تومان خواهد شد. در ارزان ترین حالت نیز قیمت این خودرو حدود ۲۲۰۰ دلار خواهد بود که با نرخ دلار آزاد ۵۰ میلیون تومان می‌شود.

قیمت-پژو-۲۰۶

چند سال کار کنیم صاحب ۲۰۶ می‌شویم؟

اما به طور کلی در خارج از کشور پژو ۲۰۶ یک خودروی به شدت ارزان قیمت محسوب می‌شود که خرید آن برای بسیاری از افراد کار ساده ای است. این در حالی است که در ایران برای خرید این خودرو با حقوق ماهیانه ۴ میلیون تومان باید بیش از ۲ سال کار کرد.

این در حالی است که نباید پول خود را نیز خرج کنید. حال اگر بخواهید کمی خودروی به روزتری بخرید باید سراغ پژو ۲۰۷ بروید که قیمت آن برای نسخه های صفر کیلومتر سقف پانوراما به ۴۰۰ میلیون تومان نیز می‌رسد. یعنی بیش از ۸ سال باید برای خرید آن کار کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها