کد خبر : 55972

ریزش سنگین قیمت خودرو تندر 90

ریزش سنگین قیمت خودرو تندر 90

یکی از خودروهای تولید داخل که در ماه های گذشته تبدیل به خودرو لوکس شد با ریزش سنگین قیمت مواجه شد. قیمت تندر 90 در پی کاهش قیمت خودرو کاهش قابل ملاحظه ای پیدا کرد.

به گزارش خودروتک، خودرو تندر 90 در تیپ های مختلف آن خیلی زود جایش را در بازار ایران پیدا کرد و اگه چه خودرو زیبا و دارای آپشنی نبود اما کیفیت فنی و ساخت آن موجب شد تا همواره تقاضا برای آن وجود داشته باشد.

با خروج رنو از بازار ایران روند تولید این خودرو متوقف شد و قیمت آن در بازار افزایش یافت. در جریان موج افزایشی تابستان و اوایل پاییز هم این خودرو در مدل پارس تندر اتوماتیک به قیمت عجیب و غریب 560 میلیون تومان هم رسید. هر چند در این قیمت ها معامله ای صورت نمی گرفت اما شرایط به گونه ای بود که این قیمت «پرت» هم از سوی فروشندگان عنوان می شد.

اما حالا با کاهشی 135 میلیون تومان در بازار مواجه شده است. کاهشی که در مدت یک ماه و نیم اخیر رقم خورده است. قیمت تندر پلاس اتومات اکنون 425 میلیون تومان است که اگر چه با ارزش واقعی این خودرو هنوز فاصله زیادی دارد اما ریزش آن نیز جالب توجه و حاکی از حبابی بودن قیمت خودرو است.

قیمت تندر 90 E2 هم از کاهش چشمگیر بی نصیب نمانده است. قیمت این مدل از تندر 90 که تا 390 میلیون تومان در اوایل آبان ماه هم عنوان می شد اکنون به 325 میلیون تومان رسیده است. نکته قابل ملاحظه این است که بخش زیادی از این کاهش قیمت تندر 90 در همین یک هفته اخیر و پس از برطرف شده مشکل عرضه باقیمانده این خودرو به بازار رقم خورده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها