کد خبر : 55211

کاهش قیمت خودرو پس از ثبات 2 روزه / کاهش قیمت انواع سمند و پژو در امروز

کاهش قیمت خودرو پس از ثبات 2 روزه / کاهش قیمت انواع سمند و پژو در امروز

قیمت خودرو پس از دو روز ثبات امروز بار دیگر در مسیر کاهش قرار گرفت.

به گزارش خودروتک، پنجشنبه هفته گذشته و دیروز قیمت خودرو در بازار تغییر خاصی نداشت اما امروز بار دیگر خودروهای پرتیراژ در مدار کاهش قیمت قرار گرفتند.

پیش از این در گزارشی به این مساله اشاره کرده بودیم که جریان اخبار و سیگنال ها در بازار خودرو به سود کاهش قیمت است (اینجا بخوانید).

کاهشی بودن نرخ ارز نیز عامل مهمی در امروز بود تا ظرفیت افزایش قیمت از دیگر بازارهای سرمایه ای از جمله خودرو گرفته شود. همچنین نبود تقاضا در بازار خودرو عامل دیگری است که فروشندگان را ناگزیر از کاهش قیمت های اعلامی خود کرده است.

امروز قیمت سمند LX با کاهش یک میلیون تومانی مواجه شده و به 183 میلیون تومان رسید. قیمت سمند EF7 هم 2 میلیون افت کرد و روی 202 میلیون تومان ایستاد.

پژو 405 جی ال ایکس و اس ال ایکس هم هر کدام 2 میلیون نسبت به دیروز ارزان شده و به ترتیب به قیمت 184 و 192 میلیون تومان رسیدند.

پژو 207 دنده دستی هم کاهش 2 میلیونی را تجربه کرد و امروز به 293 میلیون تومان رسید و این درحالیست که پژو 206 تیپ 2 هم با 2 میلیون تومان کاهش روی 193 میلیون تومان ایستاد.

امروز قیمت پراید نسبت به دیروز تغییر محسوسی نداشت و قیمت پراید 131 در همان محدوده 105 تا 106 میلیون عنوان شد. اما قیمت تیبا صندوقدار و تیبا هاچبک با کاهش یک میلیون تومانی رو به رو شد. قیمت تیبا صندوقدار امروز 116 میلیون و قیمت تیبا هاچبک 126 میلیون تومان بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها