کد خبر : 53783

شیب کاهش قیمت خودرو تندتر شد / قیمت پراید نزدیک 100 میلیون برگشت

شیب کاهش قیمت خودرو تندتر شد / قیمت پراید نزدیک 100 میلیون برگشت

موج کاهشی جدید بازار خودرو که از ابتدای این هفته آغاز شده بود امروز نیز ادامه داشت و قیمت های اعلامی خودرو از سوی فروشندگان نسبت به دیروز باز هم کمتر شد.

به گزارش خودروتک، قیمت خودرو تحت تاثیر بازارهای موازی از جمله بازار ارز و همچنین رونق گرفتن دوباره بازار سهام تا حد زیادی جذابیت خود را برای سرمایه گذاری از دست داد و همین مساله کاهش قیمت خودرو را به همراه داشته است.

در جدیدترین قیمت هایی که ازسوی فروشندگان اعلام می شود، قیمت پراید 131 امروز به 103 تا 104 میلیون رسید که نسبت به دیروز کاهش 4 میلیون تومانی را نشان می دهد. در صورت تداوم این جو بر بازار خودرو و نبود مشتری احنمال ورود قیمت پراید به زیر 100 میلیون تومان دور از ذهن نیست.

قیمت سمند ال ایکس نیز که دیروز 194 میلیون تومان عنوان می شد امروز با کاهشی محسوس به 190 میلیون تومان رسیده است. قیمت پژو 206 تیپ 2 نیز امروز کاهش چشمگیر 8 میلیون تومانی را نسبت به دیروز تجربه کرد و قیمت روی 200 میلیون تومان اعلام می شود.

قیمت تیبا صندوقدار نیز امروز کاهش 2 تا 3 میلیون تومانی را در قیمت های اعلامی تجربه کرد و به قیمت 123 میلیون تومان اعلام قیمت می شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها