کد خبر : 51162

ردگیری قیمت جک T8 جدیدترین پیکاپ بازار ایران

ردگیری قیمت جک T8 جدیدترین پیکاپ بازار ایران

با نجومی شدن قیمت خودروهای پیکاپی همچون تویوتا هایلوکس در بازار خودرو، احتمالا بسیاری از طرفداران این خودروها از جمله آفرودسواران، به سمت پیکاپ های چینی می روند و بازار این وانت های دو کابین از رونق بیشتری برخوردار می شود.

به گزارش خودروتک، جک T8 قرار است در پاییز همین امسال به بازار عرضه شود. خودرویی که اولین وانت پیکاپ توربو بازار ایران نیز به حساب می آید.

جک T8 به مانند بسیاری دیگر از خودروهای چینی پایش به بازارهای گسترده باز نشده است تا بتوان تخمین دقیقی از قیمت جهانی آن به دست آورد. اما در بازار چین نسخه دو دیفرانسیل توربو که نسخه در نظر گرفته شده برای بازار ایران است حدود 120 هزار یوآن قیمت دارد. این یعنی چیزی در حدود 17 هزار و 600 دلار.

البته صرفا تبدیل قیمت دلاری خودرو به ریال قیمت خودرو را مشخص نمی کند بلکه خودروهایی که به صورت قطعات منفصله وارد می شوند هم باید تعرفه واردات را بپردازند. تعرفه واردات قطعات منفصله خودرو برای مونتاژ برحسب میزان داخلی سازی دیگر قطعات آن خودرو بین 15 تا 40 درصد است.

به این هزینه ها سود خودروساز و دیگر هزینه ها تا رسیدن خودرو به دست مشتری را هم اضافه کنید. آنوقت به نظر می رسد که قیمت جک T8 در بهترین حالت در بازه 600 میلیون تومان قرار می گیرد.

قیمت جک T8 چند است

قیمت جک T8 چند است

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها