کد خبر : 49805

قیمت جدید ام وی ام 315 پلاس در بازار | مشخصات فنی

قیمت جدید ام وی ام 315 پلاس در بازار | مشخصات فنی

ام وی ام 315 برای اولین بار در سال 91 در ایران به تولید رسید. سپس در سال 93 نسخه صندوقدار آن و در سال 94 نیز نسخه هاچ بک، اولین فیس لیفت خود را پشت سرگذاشتند و مدیران خودرو تولید انبوه آنها را با نام 315 نیو (315new) ادامه داد.

به گزارش خودروتک به نقل از دیجیاتو ، ام وی ام 315 سال هاست که در بازار ایران حضور دارد و به نوعی در حد فاصل پژو 206 تیپ 2 و تیپ 5 و به عنوان رقیبی چینی برای این هاچ بک جوان پسند محسوب می شود، اما عدم عرضه این خودرو با گیربکس اتوماتیک همواره به عنوان پاشنه آشیل MVM 315 مطرح بوده است ولی در سال 99 سرانجام شاهد عرضه MVM 315 اتوماتیک پلاس یا همان ام وی ام 315 پلاس خواهیم بود.

بنابر اطلاع رسانی رسمی شرکت مدیران خودرو قرار است که سومین فیس لیفت این خودرو به زودی وارد بازار خواهد شد، طراحی MVM 315 اتوماتیک با نیاز روز بازار ، شرکت مدیران خودرو مدل به روز شده  این خودرو را به بازار عرضه خواهد کرد.

در مدل جدید قسمت جلو و طراحی بیرونی خودرو تغییراتی داشته که با حفظ عناصر و المانهای عناصر فعلی بر طبق استانداردهای روز به نظر می رسد.

MVM 315 اتوماتیک

در بخش داخلی خودرو به طور کلی تغییر کرده و داشبورد کاملا مشابه مدل جذاب MVM X22 طراحی شده است، در مجموع خودرو جذاب تر شده که حثی مثبت را القاء میکند . همچنین خودرو به لحاظ ایمنی ارتقاء یافته و مجهز به سیستم ایی اس پی (کنترل پایداری الکترونیکی) است که در مقایسه با رقبا هم سطح یک برتری فناوری قابل توجه محسوب می شود.

MVM 315 اتوماتیک از نظر مشخصات پیشرانه با سایر خودروهای 1.5 لیتری فاقد توربو مدیران خودرو مشابهت دارد و با توان 105 اسب بخار راهی بازار می شود. در واقع مشخصات موتور و گیربکس 315 اتوماتیک از تشابه کاملی با MVM X22 برخوردار است.

همچنین مدل جدید MVM 315 با گیربکس اتومات عرضه میشود که بسیار مورد تقاضای بازار میباشد ،با این حساب این خودرو موفقیت مدل های قبلی MVM 315 را تکرار خواهد نمود و به زودی شرکت مدیران خودرو اطلاعات جامع و کاملتری را راجبع این خودرو منتشر خواهد نمود.

 

ام وی ام 315 اتوماتیک پلاس

 

 

از حیث آپشن های رفاهی این خودرو دارای تجهیزاتی همچون سانروف ، سیستم راهیاب ماهواره ایی (جی پی اس)  و همچنین به لحاظ ایمنی مجهز به سیستم ایی اس پی ( کنترل پایداری الکتریکی ) است و بالاترین رده تجهیزاتی را در میان هاچ بک های اتوماتیک مونتاژی در کشور ارائه می دهد.

قیمت ام وی ام 315 پلاس (اتوماتیک)

مدیران خودرو در شرایط فروش تابستانی خود (تابستان 99) قیمت قابل توجه 290 میلیون تومانی را برای ام وی ام 315 پلاس (اتوماتیک) در نظر گرفته است. البته امکان پیش پرداخت 45 درصدی و قسط بندی 55 درصد از رقم مذکور نیز برای علاقه مندان به خرید این خودرو وجود دارد. سود تسهیلات 21 درصدی در کنار سود انصراف 12 درصدی به همراه چک تضمین به مبلغ 120 درصد تسهیلات برای بهره مندی از شرایط فروش اقساطی مورد نیاز است.

ام وی ام 315 برای اولین بار در سال 91 در ایران به تولید رسید. سپس در سال 93 نسخه صندوقدار آن و در سال 94 نیز نسخه هاچ بک، اولین فیس لیفت خود را پشت سرگذاشتند و مدیران خودرو تولید انبوه آنها را با نام 315 نیو (315new) ادامه داد.

هرچند که استقبال کم مشتریان از 315 صندوقدار باعث توقف تولیدش در سال 95 شد، اما مدیران خودرو با اضافه کردن آپشن‌هایی جدید توانست بازار 315 هاچبک را همچنان گرم نگه دارد. حالا نیز مدیران خودرو با سومین فیس لیفت ام وی ام 315، که با نام جدید 315 پلاس شناخته می‌شود، می‌خواهد خانواده پژو 206 را کنار بزند و رقابت مستقیم آن را با پژو 207 ایران خودرو، شروع کند.

 

 

 

ام وی ام 315 پلاس در حقیقت نسخه فیس‌لیفت ام وی ام 315 محسوب می‌شود و با بهره‌گیری از برخی بهینه‌سازی‌های ظاهری، چهره ام وی ام 315 پلاس جذاب‌تر و گیراتر از همیشه شده است. اضافه شدن نوار‌های دی‌لایت در قسمت زیرین سپر، طراحی مجدد آینه‌ها، رینگ‌های جدید و گرافیک جدید چراغ‌های عقب بخشی از این تغییرات هستند.

نمای داخلی ام وی ام 315 پلاس تغییرات و بهینه‌سازی‌های بیشتری را نسبت به نمای خارجی تجربه کرده است. فضای داخلی نمونه فیس‌لیفت ام وی ام 315 کاملا شبیه به ام وی ام X22 طراحی شده و اکنون با استفاده از تریم داخلی مشکی – نارنجی، فضای داخلی دوست داشتنی برای سرنشینان فراهم آمده است.

 

ام وی ام 315 پلاس

 

 

قوای فنی ام وی ام 315 پلاس نیز تغییراتی را تجربه کرده است، جایی‌که جعبه دنده دستی پنج سرعته جای خود را به گیربکس اتوماتیک چهار سرعته داده است.

پیشرانه خودرو هیچ تغییری نداشته و همچنان از نوع 1/5 لیتری تنفس طبیعی است که می‌تواند حداکثر 107 اسب‌بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

امکانات ام وی ام 315 پلاس

امکانات ام وی ام 315 شامل افزوده شدن سیستم کنترل پایداری و مواردی همچون: سانروف، نمایشگر لمسی، سنسور پارک عقب به همراه دوربین، دی لایت، تریم چرمی، سنسور نور، سامانه نشان دهنده فشار باد لاستیک، فرمان برقی، کروز کنترل و رینگ آلومینیومی می شود.

در حال حاضر این خودرو در نمایندگی رسمی 290 میلیون و در بازار حدود 315 میلیون تومان قیمت دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها